“Prima ”
Beoordeling van Bong Pipi

Bong Pipi
Geclassificeerd als nr. 15 van 237 Restaurants in Kerobokan
31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend, het eten is goed net als de coffee. De locatie is prima te bereiken het zit aan de weg en het personeel is vriendelijk

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende en vriendelijke bediening, lekker eten, good coffee, nasi goreng is een aanrader! Geniet ervan

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke sfeer en goedkoop!! Een aanrader! Verder super service gehad van Mahendra! Helemaal top!

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tentje is leuk ingericht met lampjes etc. Wij aten hier met het ontbijt omdat dit bij het hotel inbegrepen zat. Prima ontbijtje.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aziatisch niet alleen indisch. Voor de verandering erg lekker. Heerlijk aziatische pasta en zelfs de cheeseburger heeft een aziatische twist. Wij vonden het verrassend lekker. Prijs is niet perse super laag voor indische begrippen. Vriendelijk personeel. Mijn dochter voelde zich niet lekker en mocht gewoon alleen een voorgerecht bestellen.

Reizigers die Bong Pipi bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Bong Pipi geweest? Deel je ervaringen!