“Mooi restaurant en heerlijk eten”
Beoordeling van Sarong Restaurant

Sarong Restaurant
Reserveren met Chope
Sarong Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 249 Restaurants in Kerobokan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Barscene, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne avond gehad ondanks schokken van de aardbeving.. personeel heel vriendelijk en professioneel. Mooie kaart, geholpen met keuze gerechten van onze zoon ivm pittigheid. Lekkere wijn. Twee gangen en fles wijn voor 3 personen 2mln niet heel goedkoop maar het wel waard. Prachtig ingericht trouwens!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst! Vriendelijk personeel, voor de host die ons heeft bediend: Sumartika! Wat een topvent. We waren met z’n tweeen iets van 72 euro kwijt maar het was het echt waard! Prachtige locatie. Wel even reserven want het is altijd vol! (Wij zijn in de middag gewoon even nr binnen gelopen)

6 februari 2018 beoordeeld

Een sfeervolle entree met houtsnijwerk, parasols en zachte sfeerverlichting. Binnen dezelfde warme ambiance. Een goede combinatie van buiten-binnen eten. Aankleding met gordijnen, comfortabele zitgelegenheid, spiegels, gedempte verlichting, kroonluchters en orchideeen. Het publiek is gekleed voor deze gelegendheid. Je komt hier immers om stijlvol te dineren. Reserveer ruim van te voren. Een tafel in dit luxe restauant is moeilijk te bemachtigen. We drinken een cocktail vooraf aan de sfeervolle bar. De kaart is overzichtelijk samengesteld met gerechten vooraf, uit de tuin, van het land en uit de zee. De nagerechten zijn een verhaal apart. Laat je adviseren over de specialiteiten van het huis. De keuken is spicy met een Oost Aziatische oorsprong. De gerechten zijn geschikt om met elkaar te delen. Kunstig opgemaakte borden en fijn gesneden, hoog opgestapelde torentjes passeren onze tafel. Wat wij krijgen ziet er net zo fraai uit en is tongstrelend. We gaan er eens goed voor zitten. Dat kan hier gelukkig. De bediening verstaat zijn vak - het ontbreekt ons aan niets. Wijn en water verschijnen zonder er naar te hoeven vragen en het tempo is plezierig. Hoogtepunt van de avond: Oosters buikspek, pijlstaartrog met zwarte peper en een heerlijk nagerecht met kleverige zwarte rijst. Niet goedkoop, maar het is dan ook een mooie avond uit. Opnieuw gereserveerd voor dezelfde week.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden via een kennis over de sarong gehoord en hij zei dat het echt de moeite was dus wilden we het zelf ook eens proberen. Het eten was echt subliem! Ik en mijn man hadden beide zo'n heerlijk mals vlees, zelfs in België hebben we dit nog niet meegemaakt! Als we ooit nog eens naar Bali komen, dan komen we hier zeker nog eens dineren!!

Sarong B, Guest Relations Manager van Sarong Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Thank you so much!

At Sarong we believe our guests are our best critics, taking the time to review us on Trip Advisor means a lot to us, detailing your positive experiences and your appreciation of our menu is both a honour to us and a service to future guests, we look forward to serving you again at Sarong.

7 september 2017 beoordeeld

We komen al jaren in Seminyak maar dit restaurant was ons nog onbekend. Australische vrienden wezen ons erop. Wel druk dus bespreken verdiend aanbeveling. Wij hebben heerlijk in de tuin gezeten en het eten deed een beetje India's aan maar was het niet. Kwalitatief hoogstaand tegen een redelijke prijs. Personeel vriendelijk en uiterst behulpzaam. Dit restaurant gaan wij zeker weer aandoen bij ons volgende Bali vakantie. Bestel kleine gerechtjes voor te delen met elkaar.

Thank you so much, we will are glad you plan to return.

Reizigers die Sarong Restaurant bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Kerobokan, North Kuta

Seminyak, Kuta District

In Sarong Restaurant geweest? Deel je ervaringen!