Candi Beach Resort & Spa(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Villa Sasoon(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bayshore Villas Candi Dasa(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Puri Bagus Candidasa(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Rama Candidasa Resort & Spa(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bali Palms Resort(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sea Breeze Candidasa(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Nirwana Resort and Spa(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Sawah Indah Villa(Sidemen)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 57 per nacht.

Bali Santi-Bungalows By The Beach(Candidasa)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 44 per nacht.

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij houden van dit kleine restaurant aan de zee. Heerlijk eten Goed verzorgd. Schoon. En een erg gezellig koppel John en Wayan als eigenaars. van deze mooie plek. Ik zou dit restaurant zeker aanraden bij onze vrienden en familie. We worden keurig opgehaald van huis door John en later ook weer thuisgebracht.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij een heerlijk verblijf gehad bij Wayan en John. Na de drukte van Ubud is oost Bali een heerlijke plek om tot rust te komen. En Kebun Impian is de perfecte plek hiervoor. De tuin met zwembad en uitzicht over de zee geeft het ultieme vakantiegevoel. Onze kamer was mooi en schoon, met een fijne badkamer.
Wayan en John helpen je graag met alles wat je vraagt. Je kunt hier erg lekker dineren, maar wat nog leuker is is de cooking class van Wayan! Kies zelf welke gerechten je wil maken en leer écht Indonesisch koken. Daarna mag je het uiteraard zelf opeten, wat was dat lekker!
Wij verbleven maar twee dagen, maar ik kan het zeker aanraden om nog langer te blijven.
Wayan en John, bedankt voor jullie gastvrijheid en tot een volgende keer!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
yantiwayan, husband of the owner van Kebun Impian, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2016

Thank you very much for your positive review and we are so happy that you enjoyed your stay with us at Kebun Impian. We hope to see you if you visit Bali again.

7 juli 2016 beoordeeld

Je waant je in een klein paradijs, met het zwembad, het prachtige uitzicht, de mooi aangelegde tuin en, niet in de laatste plaats, het geweldige eten, gemaakt door Wayan, de eigenaresse, zelf. Ook John, haar man, is een geweldige gastheer.

Kamertip: Sea-view rooms hebben meer ruimte
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
yantiwayan, husband of the owner van Kebun Impian, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Bob - Thank you for your review . Wayan and I are glad that you liked your meal and the overall experience of Kebun Impian . Eating by the sea is a wonderful experience.

8 juni 2016 beoordeeld

Deze locatie is zeer de moeite waard! Het uitzicht over de zee is adembenemend mooi. Het voelt echt alsof je te gast bent bij de eigenaren. Ze zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Je kunt er fantastisch eten. Ook het ontbijt is heel fijn. We hebben heerlijk ontbeten aan het zwembad met de ruwe zee als achtergrond geluid. Het is er rustig en via de gastheer hebben we een scooter gehuurd en zijn we door prachtige rijstvelden gereden en over ongerepte weggetjes waar je geen toeristen tegen komt. Het echte bali. Vergeet vooral pura lempuyang niet te bezoeken. De tempel ligt hoog in de bergen met uitzicht op de Mt Agung. Tegen betaling kun je je laten rijden naar je volgende hotel. Zeer vriendelijke driver (broer van de eigenaar). Deze accommodatie kan ik iedereen aanbevelen.

Kamertip: prachtig uitzicht over zee
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paradijs aan de zee. Zwembad met uitzicht op zee. Kamers zijn perfect en zeer schoon. Gewoon een toplocatie. Ontbijt, lunch en diner kan bij het Zwembad met een uniek uitzicht. Je zit vlakbij de Ujung watertempel. En 20 minuten van het toeristenplaatsje Candidasa.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner