“Onze favoriete bestemming op Bali”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa Sinar Cinta Amed Bali

Mainhouse and Garden suite Villa Sinar Cinta
Lounge downstairs during the evening. Bedroom upstairs mainhouse Villa Sinar Cinta.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Mainhouse and Garden suite Villa Sinar Cinta
Lounge downstairs during the evening.
Bedroom upstairs mainhouse Villa Sinar Cinta.
View from bedroom upstairs mainhouse Villa Sinar Cinta.
Bathroom upstairs mainhouse Sinar Cinta.
Koman, guest services. She speaks fluent English and is your daily point of contact.
The garden suite next to the swimmingpool has two bedrooms and two bathrooms.
One of the two bedrooms in the garden suite of Villa Sinar Cinta.
One of the two bathrooms in the garden suite of Villa Sinar Cinta.
Bathroom garden suite.
Swimming pool and garden suite during the evening.
Beach Sinar Cinta with view on Gunung Agung and Bali ceremony
Bali ceremony on the beach next to the Villa
Villa Sinar Cinta on the beach
Blooming Frangipani in the garden
Nengah, poolman & concierge
Catch a fish and have it grilled on the BBQ in the garden
The mainhouse in the 'first year' when the plants and trees in garden were just starting to grow.
Unique and private villa with a beautful garden
Tropical flowers in private garden Sinar Cinta
'Best pool ever' according to many guests.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Max G
1 beoordeling
“Onze favoriete bestemming op Bali”
Beoordeeld op 6 juli 2019 voor een verblijf in mei 2019

Voor de tweede keer zijn we naar dit stukje paradijs op aarde gegaan. De prachtige villa met de ontzettend mooie omgeving maken een vakantie bij Sinar Cinta een vakantie om nooit te vergeten. Het personeel doet er alles aan om het je zo comfortabel te maken. Ook ons dochtertje van twee heeft door het personeel en het zwembad een onvergetelijke vakantie gehad. Zodra je de poort uitloopt sta je direct op het strand. Erg leuk, want ons dochtertje kon hier leuk spelen met de lokale kinderen. Overdag vonden we het leuk om er met de scooter op uit te gaan die we bij de Vila huurden. Met de scooter reden we door de natuur tussen de rijstterrassen en we namen de kustweg met mooie vergezichten naar white sand beach. Het is een aanrader om er ’s ochtends vroeg met een van de vissers op het strand op uit te gaan en je eigen vis te vangen. Wij vingen onze eigen Barracuda die je zelf in de villa kunt barbecueën of kunt laten barbecueën door het personeel. Op de dagen dat we er niet uit wilde gaan vertoefden we in de mooie tuin aan het zwembad of zaten we met een boek op het grote balkon. Vanaf dit balkon heb je aan de ene kant een uitzicht op zee (met zonsopkomst) en aan de andere kant een uitzicht op de rijstvelden met de vulkaan op de achtergrond. We zijn op veel plekken geweest op Bali maar dit is toch zeker onze favoriet.

Datum van verblijf: mei 2019
Je leeftijdgroep 25-34
Johan-The ...
nederland
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“In een woord geweldig”
Beoordeeld op 11 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Wij hebben in 2017 - 3 weken van dit paradijsje genoten. Dit jaar hebben we de laatste 2 weken van de maand april op Bali weer deze villa geboekt. Wij houden van traditioneel- rust-comfort-service- tradities-ceremonies-uitzicht-thuis voelen en dit alles vinden wij in deze villa in Amed en wanneer wij weer naar Bali gaan zullen we voor de 3de keer deze villa als afsluiting van de vakantie zeker weer boeken.

Datum van verblijf: april 2019
Felix A
“Paradijs op Bali”
Beoordeeld op 3 februari 2019 voor een verblijf in januari 2019

Als je op zoek bent naar rust en weg wil van het massatoerisme is Villa 'Sinar Cinta" een paradijs op Bali. De villa staat aan zee en heeft een prachtige tuin met mooie bloemen en een goed onderhouden zwembad. Je kunt lekker zitten op de overdekte veranda, maar ook in de tuin zijn verschillende zitjes. Zelfs op de eerste verdieping kun je lekker buiten leven. In een schommelstoel of liggend op het hemelbed op het balkon van de villa heb je aan de ene kant een prachtig uitzicht op de zee. En aan de andere kant van de veranda heb je uitzicht op de berg "Gunung Agung". Met het geluid van de zee wordt je zo in slaap gewiegd.
Wij hebben een fantastische tijd gehad in de villa. De zorgzame en lieve Komang en Wajang verzorgden iedere ochtend een heerlijk ontbijt en via de manager Putu konden wij allerlei uitstapjes regelen met een vaste goed engels sprekende vriendelijke chauffeur.
Dit is een plek waar wij zeer zeker gaan terug komen. Mooie villa en hele lieve mensen! Wij voelden ons helemaal thuis!

Datum van verblijf: januari 2019
Je leeftijdgroep 50-64
AnsS421
Sanur, Indonesië
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Verrassing!!!!”
Beoordeeld op 10 januari 2018 voor een verblijf in december 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

December 2017. Verrassing!!! Ik ga naar Villa Sinar Cinta. Ben er eerder geweest, toen bestond de villa 10 jaar. Wat ik zo vreselijk bijzonder vind aan deze villa is natuurlijk de ligging, mooi aan strand, prachtig uitzicht op o.a. de Gunung Agung. De kamers zijn schitterend, etc etc. Het meest bijzondere vind ik de staf van de Villa en de eigenaren. Ze zorgen ervoor dat je een mooi verblijf hebt en eigenlijk gewoon kan doen wat jezelf wilt. Alles blijkt mogelijk daar. Heel mooi vind ik dat de staf er gewoon al vanaf het prilste begin werkt. Dat zegt veel over het management. Het is gewoon een grote familie. Een familie die het de gasten naar de zin maakt, een familie ook die met ideeën komt aandragen. Ach, eigenlijk moet je hier zelf eens naar toe gaan als je de drukte van het toerisme wilt ontsnappen. Ervaar het zelf eens.....

Datum van verblijf: december 2017
Harrie V
“Prima plek”
Beoordeeld op 25 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

Prima plek voor een rustig verblijf en uitvalbasis voor mooie trips. Mooie omgeving en vriendelijk personeel. Goed en groot zwembad.

Datum van verblijf: april 2017
Johan-The ...
nederland
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Prachtige villa op een super locatie.”
Beoordeeld op 26 april 2017 voor een verblijf in april 2017

In een woord GEWELDIG. Wat een prachtige villa. In het echt mooier dan wat we van te voren hadden verwacht. De tuin is heel mooi aangelegd met prachtige planten, bomen en bloemen. Over de indeling en mogelijkheden in en rond de villa is goed nagedacht. Het zwembad is super en goed onderhouden. Het balkon was helemaal top, een geweldig uitzicht van alle kanten en de mogelijkheid om te slapen in het hemelbed en de zonsopgang te zien vanuit het bed. Wat uniek. De dames koken zo vol smaak en lekker. Kortom gezegd, we zijn een paar keer naar een restaurant geweest maar de smaak daar kan niet tippen aan hoe de dames Wajang en Komang koken. Niets is teveel voor het personeel. De manager Putu zeer attent en regelt alles voor je. Wat hebben wij 3 weken mogen genieten van alles. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: april 2017
Je leeftijdgroep 50-64
Irisd1152
14 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Echt een prachtige plek om naar terug te keren.”
Beoordeeld op 11 januari 2017 voor een verblijf in december 2016

De locatie is schitterend. Het strand ligt op steenworp afstand! Erg mooie tuin, met een groot zwembad. Voor ieder wat wils. Wil je een weekje rust en privacy en niks onder nemen, de villa is hier zeker groot genoeg voor en van alle gemakken voorzien. Het personeel kan alles voor u regelen voor schappelijke prijzen. ( van de was, het laten bezorgen van eten, een pick up service van een restaurant, fietsen huren, zeevissen, snorkeltripjes tot andere uitstapjes etc) Tip als je dingen wilt ondernemen is het vaak goedkoper om het vanuit Amed te doen in plaats van het duurdere zuiden van het land. Dus als je opzoek bent naar een actieve vakantie ben je hier ook op de juiste plek. Het begin van het centrum van Amed is ongeveer 10 minuten lopen over het strand.

Datum van verblijf: december 2016
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren