“Prima capuchino”

Gardens Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Fort Portal
Keukens: Afrikaans
7 september 2017 beoordeeld

Het vind je niet veel in Uganda; goede cappuccino. maar hier hebben ze deze wel. Ook de Americana is gewoon goed. En dat tegen een zeer redelijke prijs.

25 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk eten en lekkere koffie en thee voor een zeer schappelijke prijs! Wij stoppen hier ieder jaar onderweg naar Kibale Forest. Fort Portal is een gezellig stadje met een leuke markt om te bezoeken.

28 januari 2017 beoordeeld

Prima plek om onderweg wat te eten, zowel Ugandees als westers, maar neem er wel de tijd voor. Kan zomaar een uur duren voordat je de lunch geserveerd krijgt.

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zij die graag de keuze hebben aan een breed gamma aan gerechten, zowel Europees als Oegandees kan hier zonder problemen terecht.

22 februari 2016 beoordeeld

Ik dacht dat ik dit restaurant al beoordeelde, maar blijkbaar is dit niet zo. Dit was de 3e maal dat ik hier kwam (in 2013, 2015 en 2016) en steeds tevreden. Veel toeristen doen dit restaurant aan. Je kan er op het terras zitten en deelnemen aan het Oegandees buffet voor 16000 UGX.

Reizigers die Gardens Restaurant bekeken, bekeken ook

Fort Portal, Western Region

In Gardens Restaurant geweest? Deel je ervaringen!