“Heerlijke steak”
Beoordeling van Cherokee Grill

Cherokee Grill
Geclassificeerd als nr. 14 van 225 Restaurants in Gatlinburg
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan en het restaurant zat vol. We konden plaats nemen aan de bar die full service was. Hebben 2 heerlijke steaks gegeten die super bereid waren. Biertjes waren ook heerlijk.

Datum van bezoek: september 2019

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant, beetje chic met lekker eten. Bij aankomst kregen we een pieper mee voor het wachten op een tafel wat 10-15 min zou duren. Echter werd net ons drankje ingeschonken of de pieper ging al. Snelle service!

Datum van bezoek: september 2017
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen en kregen te horen dat we nog 30 tot 40 minuten moesten wachten. We kregen een buzzer mee en besloten om alvast wat te drinken bij de bar. Na een kleine kwartier mochten we al aan tafel. De ober was een zeer vriendelijke man die zorgde dat alles naar wens was. We hadden een seafood salade en deze was lekker, wel erg veel sla. We hadden ook een steak en voor de eerste keer tijdens de vakantie was die echt medium. In andere restaurants was dit not niet gelukt. Dus erg fijn. Hij smaakte ook goed. Leuke zaak, lekker eten en vriendelijk personeel. Ga zeker hierheen en voorkom daarmee ook het circus op de Parkway waar vooral veel gegeten wordt en waarbij je snel moet eten. Hier heb je de tijd en word je niet opgejaagd.

Datum van bezoek: juli 2017
12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gekeken naar de resencies op Tripadvisor en kozen daarom voor dit restaurant. Wij vonden het niet echt geweldig. Het eten was wat zout.
Aardig personeel, niets op aan te merken. Het restaurant zelf zag er leuk uit en is heel ruim. Voor ons echter geen reden om terug te gaan.

Datum van bezoek: september 2016
6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

The parkway is 1 groot circus met heel veel restaurants. Een kijkje op trip advisor genomen en zo kwamen we terecht bij cherokee grill. De service en bediening waren uitstekend. Wij hadden samen the asian salad genomen en de verse zalm. De salade was heerlijk, de zalm uitmuntend. Ook de wijn was prima. Wij vonden de prijs/kwaliteitsverhouding prima.

Datum van bezoek: juni 2016
Christy S, General Manager van Cherokee Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Thank you!

Reizigers die Cherokee Grill bekeken, bekeken ook

Gatlinburg, Sevier County

In Cherokee Grill geweest? Deel je ervaringen!