Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, aangenaam en modern. Vriendelijk personeel. Handdoek service aan zwembad.
Uitgebreid en lekker ontbijt buffet alsook ruim aanbod eten diner. Heel lekker trouwens zowel ontbijt als diner zijn ons heel goed bevallen. Mogelijkheid om drankflessen te vullen aan drankfontein.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op onze rondreis langs de Westkust van Amerika, is dit één van de betere hotels gebleken. De inrichting van hotel en kamers is zoals zo vaak in dit segment oubollig, maar werd voor ons ruimschoots goedgemaakt door enerzijds het aangename zwembad met ligterras en anderzijds door de mogelijkheid om rustig en gezellig buiten te eten. Het ontbijt was oke, het diner was echt lekker ( wel heel grote porties). De hotelkamers zijn ruim, netjes en met goede bedden. Wij zouden hier zeker terug komen !

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Courtyard by Marriott? Zeker dat dit klopt? Want voor een Marriott hotel is dit totaal niet in orde. De staff & roomservice van het hotel is zeer vriendelijk en doen hun werk zoals het moet. Het hotel is outbollig en heeft al zeker in geen 10 jaar aan verbouwingen gedaan. Prijs-kwaliteit een dikke 0.

Dit was een van de vele hotels waar ik ben verbleven met mijn familie (7p.) langs de West kust.

In Las Vegas, Carmel, SFO en Los Angeles waren de hotels een pak goed koper voor dezelfde locatie en service en deze waren ook van de Marriott group.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en zeer mooie en schone (grote) kamer.
Lekker zwembad en leuk restaurant bij het hotel. Bediening niet echt attent, maar eten wel goed en betaalbaar.
Kleine koelkast op de kamer en ice machine op de gang.
Je kunt hier best een paar mooie dagen doorbrengen!
Vlak naast mooie golfbaan.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019

Dit hotel is mooi gelegen net buitenaf vlak bij Lake Powell, mooi hotel. We hadden een mooie, schone en ruime kamer met prima bedden. Hier hadden we geen kartonnen bekertjes maar echte glazen, is wel zo prettig. Er staan twee comfortabele stoelen in de kamer en er is een ijsmachine op de gang. Er is alleen geen föhn.
Maar dit hotel is duidelijk een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018