Vandaag geopend: 07:45 - 16:15
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super gaaf

Met gids Yellowman een geweldige tour gehad. Er werd de tijd genomen en je kreeg uitleg over hoe je ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
ibolyav
Velsen-Noord, Nederland
via mobiele applicatie
Geweldige tour.

Ondanks de vele negatieve verhalen vooraf, toch maar geboekt vanwege de vele indrukwekkende foto’s ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Josje_H57
Barendrecht, Nederland
Lees alle 5.143 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Page
vanaf US$ 62,00
vanaf US$ 65,00
vanaf US$ 70,00
vanaf US$ 149,00
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Één van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien. Adembenemend!! Je valt van de ene in de andere verbazing. Onze gids Robert Bluelake was fantastisch, hij vertelde erg veel, nam alle tijd en hielp ons met het maken van de mooiste foto's.
Dank je wel Robert voor deze onvergetelijke ervaring!!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

In eerste instantie sceptisch over de tour. Amerikanen maken van alles een attractie. Dit was echt mooi. Wat een natuurverschijnsel. Blij dat we dit gedaan hebben. Een aanrader dus! Wij waren er in de ochtend. Tour om 10.15 uur. Eerst ons aangeraden.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

De Antelope Canyon moet je zeker gezien hebben! Wij hadden de lower canyon tour van 9.45 uur met gids Meredith. De groep was max. 10 pers. Meredith nam uitgebreid de tijd om door de kloof te lopen en alles te laten zien en uitleg te geven. Ook maakte ze foto's van ons (en ook van de andere groepsleden) op bijzondere plekken. Achter ons was een gids die duidelijk meer haast had, maar na een paar keer snapte dat het niet sneller zou gaan door steeds te roepen dat we moesten doorlopen.
De rondleiding duurt ongeveer een uur en is zeker het geld waard (zeker met een gids als Meredith!!)

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Onze tour was vroeg: 06:45 - 07:45, maar het was een super mooie rondleiding. In een groep van 10 gingen we samen met onze gids door de canyon. Hij vertelde van alles over de kloof, achtergrondinformatie en over allerlei vormen van geërodeerde rotsen. Schitterend! En we kregen genoeg tijd om zelf foto's te maken, al moesten we wel doorlopen. De gids maakte ook foto's van ons en van speciale plekken in de kloof. Aan het einde van de tour kreeg iedereen een koud flesje water.
Goed geregeld hoor en we zijn blij dat we dit van tevoren gereserveerd hebben en de waiver al hadden ingevuld.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019

Een supermooie tour. In groepjes van 10 ging je met een gids door de kloof. De gids legde van alles uit en liet je de mooiste fotoplekjes zien. Je kreeg ruim de tijd om foto’s te maken. De gids maakte ook foto’s van ons. Soms pakte hij ook het fototoestel over omdat hij een perfecte invalshoek wist voor een foto. Wij hadden een tour op een zonnige dag tussen 10.15 en 11.15 uur en het was fantastisch! Aan het einde van de tour kreeg iedereen een flesje water.

Datum van activiteit: augustus 2019