“Wauw !”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 218,60*
Vanaf
Dagtour vanuit Flagstaff naar Antelope Canyon en ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 dingen om te doen in Page
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld

1 van de hoogte punten van de vakantie ! wat een uitzicht en wat een hoogte.
parkeren is makkelijk maar neem wel even een flesje water mee, je denk dat het over de heuvel is maar is het nog een aardig stuk lopen. probeer met zonsopgang of ondergang te gaan.

Tip! Ga niet op je slippers lopen de stenen kunnen door het zand best glad zijn.

20 mei 2018 beoordeeld

Het is echt een heel mooi uitkijkpunt, je moet er vanaf de parkeerplaats even voor lopen voordat je er bent. We waren er begin mei en het was al behoorlijk druk, er is best een grote parkeerplaats maar die stond al helemaal vol midden van de ochtend. Bij de Horseshoe Bend zelf moet je wel geen last hebben van hoogtevrees als je naar beneden wilt kijken. Het is een uitdaging om zonder naar beneden te vallen toch zo dicht mogelijk bij de rand te komen en van het mooie uitzicht te kunnen genieten. Er is nergens een afrastering of hek of zoiets dat maakt het wel wat gevaarlijk vonden wij

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen wij er waren (wat later op de ochtend) was het enorm druk, het was een chaos bij zowel de parkeerplaats als bovenaan bij het uitzichtpunt. We zijn er daarom maar kort geweest, maar heel erg mooi om te zien.

Datum van activiteit: april 2018
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een goede wandeling (is niet ver maar het is bedrieglijk) kom je tot het adembenemende zicht op de Colerado. Wel voorzichtig zijn want er is geen afsluiting( kan slecht aflopen). Maar zeker niet te missen en drinken voorzien voor onderweg.

Bekijk meer beoordelingen
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in de ochtend de Horseshoe Bend bezocht. In de ochtend is de beste tijd omdat de zon dan al hoog genoeg staat en nog redelijk in het zuid-oosten waardoor je niet tegen de zon in hoeft te fotograferen.
Toen we aankwamen; zo rond kwart voor 9, was het al gezellig druk. Het is ongeveer een kwartiertje lopen van de parkeerplaats en dan kun je genieten van een prachtig stukje natuur. De hele rim is niet beveiligd (geen hekken of leuning) en het is dan ook goed opletten omdat het vanaf de rand tientallen meters recht naar beneden gaat. Zorg er dus voor dat je niet in het gedrang komt met andere bezoekers. Maar laat je hierdoor niet weerhouden dit unieke stukje natuur te bezoeken.

Datum van activiteit: mei 2018

In Horseshoe Bend geweest? Deel je ervaringen!