Google
vanaf US$ 62,00
vanaf US$ 149,00
vanaf US$ 148,00
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

In augustus de Lower Antelope canyon tour gedaan! Was mooi om te zien, wel erg druk! Echt een toeristen ding! Gids was vriendelijk. Wel blij dat wij er geweest zijn!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vandaag de 12:45 tour gedaan bij Dixie en de canyon is super, maar het was ook erg druk en we stonden tussendoor vaak lang te wachten en werden redelijk snel door de canyon gewerkt. Gidsen helpen goed met het maken van foto's hoewel ze daar op sommige stukken niet eens de tijd voor krijgen door gidsen van andere groepen. Wij vonden de organisatie bij de upper canyon een stuk beter.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Vandaag bij Dixie Ellis tour geboekt naar Lower Antelope Canyon. Heel erg mooi. Super gids! Gaf goed uitleg en maakte met onze camera’s mooie foto’s.
Zal dit zeker aanbevelen.

Beoordeeld op 29 juli 2019

Na aardig wat reviews te hebben gelezen voor Lower Canyon (9u) gekozen.
Je gaat wel in een kleine groep van 10 naar beneden, maar niet verwacht dat er 6 groepen tegelijk gaan. Zijn twee bedrijven (Ken's en zijn zus) en die sturen per keer 60 mensen naar beneden. Dus is een trein van toeristen.
Voor deze canyon is 09:00 of 10:00 goede tijd voor licht en warmte (in juli).
Gidsen zijn behulpzaam. Lees regels vooraf goed door. Geen backpack, niet filmen, geen statief etc.

Beoordeeld op 28 juli 2019

De toegang tot de canyon kan je enkel verkrijgen met een Indiaanse gids. Wij betaalden 188 dollar voor ons gezin. De tocht duurt om en bij een uur. Duur betaald, vind ik toch, maar het is de enige manier om de canyon te bezoeken. De beelden die je ziet zijn supermooi. Bijkomend voordeel is dat de gids de tocht intussen een paar miljard keer heeft gedaan en dat hij alle fotogenieke plekjes weet.