“Lower antilope canyon”

US$ 209,99*
Vanaf
Antelope Canyon and Horseshoe Bend Day Tour
Geclassificeerd als nr. 2 van 58 dingen om te doen in Page
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Een fantastische ervaring! Echt de moeite waard. Onze gids, Tyler van Dixie Ellis, deed het heel leuk. Hij vertelde er veel over en liet zien hoe en waar je de mooiste foto’s kon maken. We hadden dit echt niet willen missen!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker naar de Antelope Canyon gaan als je een rondreis maakt. Het is vrij druk en toeristisch maar dat vergeet je zodra je er rondloopt.
Je moet wel van tevoren reserveren en het is niet goedkoop ($50 pp) maar zou het niet overslaan.

Het was een van de hoogtepunten van onze reis.

20 mei 2018 beoordeeld

Echt een geweldige ervaring die je niet voorbij moet laten gaan gezien de kosten. Het is duur maar zeker de moeite waard. Wij hadden op tijd gereserveerd en hierdoor het tijdstip dat de zon in de canyon binnenvalt. We konden maar niet stoppen met foto's maken. Dit is niet uit te leggen zo mooi als dit is. Wij hebben bij Ken tours geboekt, je gaat met groepen van 15 personen naar binnen, er gaan 6 groepen tegelijkertijd. Zorg dat je de tijd krijgt om alles op je gemak te kunnen bekijken, onze groep deed dat gelukkig maar anders sta je in een korte tijd weer buiten en dat is zonde

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader. De prijs is aan de hoge kant, maar zeker de moeite waard om hier naartoe te gaan. We hebben veel mooie foto’s gemaakt.

Bekijk meer beoordelingen
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ticket geboekt bij dixie Ellis. Je kan alleen naar de canyon onder begeleiding. Onze begeleidster was Candice Coleman. Hele vriendelijke dame. Hoewel het er veel mensen dit natuurfenomeen willen bekijken, gaf candice ons tocht de tijd om al deze pracht te absorberen. Er is immers heel wat volk in de canyon, het is er dus erg druk, maar zeker de moeite waard.

In Lower Antelope Canyon geweest? Deel je ervaringen!