Beoordeeld op 26 augustus 2019

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Van ontvangst en netheid tot ontbijt en uitchecken. Prima startplek om de prachtige omgeving te verkennen. Het personeel stond ons ook actief bij om alles uit het verblijf in Page te halen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Country Inns & Suites By Radisson
countryinnpageaz, Hotel Manager van Country Inn & Suites by Radisson, Page, AZ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Geachte gast,

Het is heel leuk om te zien dat je het verblijf en de services in ons hotel leuk vond tijdens je recente bezoek
Blij om je positieve observaties te zien die ons zeker die extra mijl zullen doen maken.
We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen !!!

Vriendelijke groeten,
Hotel Manager.

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Country Inns & Suites By Radisson
Burak Y, General Manager van Country Inn & Suites by Radisson, Page, AZ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Beoordeeld op 21 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Country Inns & Suites By Radisson
Burak Y, General Manager van Country Inn & Suites by Radisson, Page, AZ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

Super ontvangen door de manager Burak, kamers zijn zeer ruim en schoon. Hotel is ruim en schoon er zijn genoeg parkeerplaatsen. De zwembad is schoon en een nette fitness ruimte. De ontbijt is super en er is voldoende eten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2019
Burak Y, General Manager van Country Inn & Suites by Radisson, Page, AZ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Dankje wel

Beoordeeld op 12 november 2018

Van de 10 Hotels was dit het enige hotel waar wij zo vriendelijk ontvangen werden. Prima uitleg over het hotel en een heel uitgebreide uitleg over de omgeving en restaurantjes in de buurt. Super mooi en vrij nieuw hotel met een prima ontbijt. Burak thank you for your hospitality.
Michel (dad) and Mike and Nick (two suns) stay from 18 til 20 oktober.

Datum van verblijf: oktober 2018
Burak Y, General Manager van Country Inn & Suites by Radisson, Page, AZ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Beste Michel, Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden over hotel ook over Burak. We waarderen de waardevolle beoordeling. We zijn enorm blij dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad. Vriendelijke groeten