“Heerlijke pizza's en relaxte sfeer”
Beoordeling van Saraghina Bakery

Saraghina Bakery
Geclassificeerd als nr. 41 van 6.577 Restaurants in Brooklyn
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
5 april 2017 beoordeeld

Voor de 2e keer bij Saraghina gegeten in de leuke wijk BedStuy in Brooklyn. Het restaurant is opgedeeld in 2 leuke ruimtes waardoor er een relaxte sfeer hangt. Pizza's zijn heerlijk en ook de lasagna is een aanrader. Vergeet niet de tiramisu te proberen. Deze staat in mijn top 3! Het is een zeer populair restaurant dus kom op tijd of wees bereid om in de rij aan te sluiten!

10 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke en originele pizza's. Leuk modern interieur. Vriendelijke bediening. Druk bezocht, dus vaak moet je even wachten tot er een tafel vrij is. Maar dat kan in de bar met een drankje.

6 april 2016 beoordeeld

Lekker gegeten. Goeie sfeer en vriendelijke service.

Onze Franse metgezel kon ook nog wat Frans brabbelen met de ober omdat de vriendin van de Ober uit frankrijk komt.

6 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in New York 1 keer gegeten in het restaurant. Lekker voorgerecht, focaccia met ricotta en samen een pizza gedeeld. Dit alles vergezeld door de huiswijn.
Lekker gegeten, leuke atmosfeer in dit restaurant en vriendelijke bediening.
Omdat wij in de buurt logeerden, gingen we bijna iedere ochtend ook een koffie halen bij de Saraghina Bakery om de hoek. Schattige winkel met Italiaanse producten (ook verse pasta, sauzen en soepen) en veel lekkers bij de koffie: diverse croissants, danish en muffins. Een aanrader als start van de dag!

Bedank Fam. S
12 oktober 2013 beoordeeld

Op aanraden van de verhuurster van ons appartement hier gegeten. Helaas waren er geen pizza's beschikbaar in verband met onderhoud van de oven. Gekozen voor de gehaktbal in rode saus. Goed bereid, maar zonder ook maar iets van pasta, aardappeltje en salade. Een karige maaltijd dus voor een veel te hoge prijs.

Reizigers die Saraghina Bakery bekeken, bekeken ook

In Saraghina Bakery geweest? Deel je ervaringen!