• Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 325 per nacht.

Hampton.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 261 per nacht.

Hotel Le Bleu(Brooklyn)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 253 per nacht.

Pointe Plaza Hotel(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

The Box House Hotel(Brooklyn)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 417 per nacht.

Aloft New York Brooklyn(Brooklyn)
  • Zwembad
The Condor Hotel(Brooklyn)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 279 per nacht.

Lefferts Manor Bed & Breakfast(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

NY Moore Hostel(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

22 maart 2011 beoordeeld

• Verbleef: april 2010, reisde met vrienden
17 juli 2010 beoordeeld

• Verbleef: april 2010, reisde met een partner
3 januari 2009 beoordeeld

• Verbleef: juli 2008
    • Inchecken/receptie
    • Zakelijke diensten (bijv. internettoegang)
18 februari 2008 beoordeeld

Verbleef: februari 2007
5 november 2007 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2007, reisde met familie
    • Inchecken/receptie
    • Zakelijke diensten (bijv. internettoegang)