“Top ervaring”
Beoordeling van The River Cafe

The River Cafe
Reserveren met OpenTable
The River Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 6.643 Restaurants in Brooklyn
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
10 april 2017 beoordeeld

Genoten van dit bezoek.

De inkom alleen al is super mooi. Vervolgens kom je in een inkomhal vol verse bloemen.

We kregen een mooie plaats aan het venster.

De Maitre kwam het menu uitleggen en nam de drankjes op.

De bediening en het eten was top!
We hebben enorm genoten van dit etentje.

Jammer van het ruziënde koppel dat na 1,5 uur naast ons belande waardoor we bijna zijn buiten gelopen.

Niet goedkoop maar zeker de moeite waard!

27 oktober 2016 beoordeeld

Prachtige locatie, vooral het perfecte uitzicht over East River en Manhattan. De zon zien ondergaan achter Statue of Liberty, geweldig!
Service was uitstekend, sfeer was goed.
Het eten was heerlijk, maar in Nederland heb je vele luxe restaurants die dit niveau overstijgen. Binnen 2,5 uur was het diner afgerond. Moet ook wel, want volledig nieuwe shifts om 18.00 en 21.00 uur.
De prijs is echt te hoog voor de kwaliteit van het diner (€ 125 voor 3 gangen ex tax ex 18% tip, waardoor we met 2 drankjes voor 2 personen op $395). Maar het uitzicht maak zeer veel goed. En de wandeling terug over de Brooklyn Bridge was één van de mooiste ervaringen tijdens ons verblijf in New York.

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig, het eten was voortreffelijk , uitzicht prachtig, de café zit aan de voet van de brug, na een wandeling hier zitten en genieten, ver van de hectiek van Manhattan . Het is wel duur maar we vonden het wel het geld waard .de volgende keer dat ik in New York ben kom ik zeker terug.

14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen met uitzicht op down town. Maar zelfs voor New Yorkse begrippen heel erg duur.
Verplicht om een voor- en hoofdgerecht te nemen, samen $ 125 pp. Wij namen het menu van de chef met bijpassende wijnen. Heel erg lekker, niet te veel. Een fooi van 18% wordt automatisch bij je rekening opgeteld, waardoor wij op $ 700 uitkwamen. Dat was het niet waard. We zaten ook niet aan het raam. Reserveren verplicht, op dinsdagavond zat het gewoon vol.
O ja, heren dienen een jasje aan te hebben. Ze hebben ze te leen.

12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Super plek aan het raam. Vanwege kerst was alles mooi versierd. Grote porties. De steak was rond de 300 gram. Niet goedkoop maar het is in New York nergens goedkoop.

In The River Cafe geweest? Deel je ervaringen!