“Espresso time”

Geclassificeerd als nr. 4 van 5.552 Restaurants in Brooklyn
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere espresso op een gezellig rustig terrasje. In deze buurt heb je niet het gevoel in een grootstad te zijn . Lekker chill!

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow nog nooit zo een goeie eitjes gegeten op restaurant! Ik nam de gepocheerde eitjes met iets van kaas onder en tomaat, vriendin nam die met hummus. Het is zo simpel maar zo lekker. We moesten eerst 20 tal minuutje wachten voor we binnen konden maar het was de moeite waard en eens we besteld hadden was het eten er snel, hier kom ik zeker terug

6 augustus 2016 beoordeeld

we stapten hier op puur toeval binnen omdat het plots was beginnen regenen tijdens onze fietstocht. Wat een voltreffer, geen verrassing dat dit restaurant goed scoort. Absolute aanrader zijn Marokkaanse (vegetarische) tapas

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker met leuke combinaties en met vriendelijke bediening. Leuke buurt. Ondanks kouder weer was het heel cozy op overdekt terras.

23 februari 2016 beoordeeld

Heel prettige en snelle bediening. Lekkere menukaart met Marokkaanse invloeden. Ook vegetarisch! Voor een dinsdágavond was het heel druk bezet, waardoor er een gezellige ambiance was.

Reizigers die Cafe Mogador bekeken, bekeken ook

In Cafe Mogador geweest? Deel je ervaringen!