Hampton.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 258 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 333 per nacht.

Hotel Le Bleu(Brooklyn)
  • Gratis parkeren
Pointe Plaza Hotel(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 184 per nacht.

The Box House Hotel(Brooklyn)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 335 per nacht.

• Zwembad
The Condor Hotel(Brooklyn)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 285 per nacht.

Lefferts Manor Bed & Breakfast(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 255 per nacht.

NY Moore Hostel(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

30 januari 2014 beoordeeld

Kamertip: Есть номера, которые выходят на улицу на сторону метро… там шумно и днем, и ночью. Лучше попросить (по возможности) номер с окнами во внутренни двор
  • Verbleef: maart 2013, reisde alleen