“Hotspot voor pizza in Brooklyn ”
Beoordeling van Juliana's Pizza

Juliana's Pizza
Geclassificeerd als nr. 2 van 5.552 Restaurants in Brooklyn
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een hele populaire plek voor pizza in Brooklyn. Je kunt niet reserveren, je wacht op straat in een rij. In het weekend is de rij giga, maar op maandag was het goed te doen. En het is de moeite waard. De 86-jarige eigenaar loopt er ook nog rond.

1 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier op een maandagavond rond 8 p.m. Was gezellig druk binnen. We hebben met zn 2en een grote pizza gedeeld. Was een zeer goede pizza en genoeg voor 2 personen. We kregen de pizza niet helemaal op waarna de ober vroeg of we het restant mee wilden nemen in een doggybag. Goede service dus! Leuk om te combineren met een wandeling over The Brooklyn Bridge.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan niet reserveren maar na een 10 minuutjes wachten hadden we al plaats.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Lekkere pizza, spaghetti was iets minder.
Wijn was ook heerlijk.
Doordat het zo druk is, staan er wel veel andere te wachten tot je plaats maakt.
Zeker aanrader maar niet voor relaxt etentje.

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt direct in de straat waar je van de watertaxi stapt in Brooklyn (Dumbo).
De pizza bij Juliana's is echt super lekker. We hadden een grote pizza met prosciutto en rucola. Authentiek uit de steenoven; krokante bodem en totaal niet machtig. Als hoofdgerecht voldoende voor 2 goede eters en als snack meer geschikt voor 3 of 4 eters.

10 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurantje aan de voet van de Brooklyn Bridge. Veel mensen halen hier een pizza af en eten deze aan een van de tafeltjes aan het water. Wij hebben binnen gegeten. Doordat het restaurant niet zo groot is stonden we even een klein kwartiertje in de rij. Maar dan heb je ook wat! By far de beste smakelijkste pizza ooit. Je kan kiezen uit small of large. Wij hadden samen de small en konden die maar net op! Personeel erg vriendelijk. Aanrader!!

In Juliana's Pizza geweest? Deel je ervaringen!