“Hippe wijk”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 39,00*
Vanaf
Hasidic Williamsburg Walking Tour in de Stad van ...
Geclassificeerd als nr. 20 van 205 dingen om te doen in Brooklyn
Attractiegegevens
7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Williamsburg wordt steeds hipper en daarmee neemt het aantal eettentjes toe. Relaxte sfeer. Goede plek om een hotel te kiezen. Metro naar Manhattan is vlot en eenvoudig te nemen.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie brug om over te wandelen. Het is een heel stuk rustiger als de Brooklynbridge!
Enkel jammer dat er een tralies staat rondom de brug zodat de foto's steeds met tralies zijn. Verder zeker de moeite!

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in vier dagen geslapen via AirBNB in de wijk Williamsburg. Echt een leuke wijk! Het leeft hier ontzettend en het is niet druk en ongezellig zoals in Manhatten. De sfeer is leuk! Veel leuke eet tentjes voor een nette prijs en origineel. Bijna geen franchise restaurants zoals McDonald, BurgerKing, etc. Je bent binnen 10 minuten in Manhatten met de metro, of de Ferry (aanrader!). De mensen zijn vriendelijk. De straat Bedford Avenue en er rondom moet je zijn om te eten. Het deed mij allemaal denken aan onze woonwijk thuis StrijpS. Zeker een aanrader voor je verblijf in NYC.

1 september 2016 beoordeeld

mooie uitvalsbasis voor NYC en zeker de moeite waard om ook te ontdekken. Vanuit Williamsburg en Brooklyn ben je zo in NYC ,maar ook Brooklyn zelf heeft van alles te bieden. Ontbijt en diner hebben we steeds in Brooklyn gedaan. 2 halve dagen Brooklyn bekeken. 3 dagen NYC

Bekijk meer beoordelingen
8 mei 2016 beoordeeld

Deze wijk is de nieuwe place to be, een wijk in Brooklyn New York.
Leuke winkeltjes en goede koffiebarretjes. Een zeer bijzonder sfeer. Leuk om er via the Williamsbridge heen te lopen en terug mende ferry.

In Williamsburg geweest? Deel je ervaringen!