Michiel S
Wassenaar, Nederland

Prima hotel

Beoordeling van The Box House Hotel
5,0 van 5 bollen5 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel met enorm behulpzame medewerkers. Ik kreeg een kamer met uitzicht op de stad. De kamers waren netjes, schoon en voor de begrippen van NUC erg ruim. Helaas geen ontbijt beschikbaar en het openbaarvervoerbedrijf is op 10 minuten lopen.
Datum van verblijf: januari 2023
Kamertip: Regel zelf je ontbijt
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van The Box House Hotel
Bar/lounge
6.7 km van The Box House Hotel
Meer hotels in Brooklyn bekijken
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Echt een fijn hotel met goede service. Zelfs een shuttle service die je overal op een afstand van 1.5 Miles naar toe brengt. De kamers zonder balkon hebben ook echt geen uitzicht naar buiten, dat is beetje jammer. Wel dakramen die open kunnen. Een grote keuken, dus zelf lekker ontbijtje maken en koffie en thee is aanwezig. 3 nachten hier geslapen op een perfecte plek in brooklyn. Doen!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018

Vorig jaar verbleven we met het gezin in een hotel op Manhattan. Mooi centraal gelegen maar onpersoonlijk en zelfs wat smoezelig (ondanks 4 sterren). Daarom dit jaar voor dezelfde prijs in Brooklyn Greenpoint , op de grens met Queens, The Box House gekozen na uitgebreid zoeken op hotelsites. De buurt is erg rustig en niet hip zoals andere buurten in Brooklyn zoals Williamsburg. Er zijn wel wat restaurants vlakbij en een zeer goede buurtsuper op de hoek. Het hotel was uitstekend. Grote, schone kamers met goede bedden en prima sanitair. Wij hadden ook een groot terras (meerprijs) met uitzicht op de skyline van Manhattan. Er zat ook een keuken in; handig als je "thuis" wil eten. The Box House is mooi ingericht met veel hout en frisse kleuren. Er is een prima restaurant (Mac&cheese!) met voor de sportliefhebbers tv achter de bar en lekker Brooklyn pils. De bediening is zowel in het restaurant als achter de receptie en aan de deur zeer vriendelijk en belangstellend . Met name Natalia en Sarah hebben ons gedurende de hele week uitstekend geholpen. Het hotel is een perfecte uitvalsbasis. Via de metro (10 minuutjes lopen) ben je met lijn 7 in een paar minuten in Midtown Manhattan. Leuker is om de Ferry te nemen vanaf India Street, net zo duur als de metro ($2,75), naar Wall Street of Midtown en ook maar 10 minuten lopen vanaf het hotel. 's Avonds is het dan goed bijkomen in dit relaxte hotel. Jammer was alleen dat ik op het terras geen sigaartje mocht roken maar voor de rest een enorme aanrader, dit The Box House Hotel. Volgend jaar weer!

Kamertip: Niet alle kamers bereikbaar met lift. Terras aanrader maar wel duurder.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

We zochten een hotel waar ook wat ruimte in zat zodat je niet alleen kan slapen maar ook normaal kan zitten en waar kinderen kunnen spelen. Nou dit hotel biedt dat. Naast goede bedden zijn zijn de kamers van alle gemakken voorzien, ruime woonkamer en zelfs een keuken. In de buurt zijn winkeltjes en leuke restaurantjes te vinden. Kortom een perfect plekje voor een week NY.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Wat eerst een deurenfabriekje was is nu een prachtig mooi hotel in Brooklyn. Mooi ingerichte en ruime kamers compleet met keuken. Hele fijne bedden en dito badkamer. Zeer behulpzaam personeel die rr voor zorgden dat wij een topverblijf hadden daar. Wij weten wáár wij logeren tijdens onze volgendr NYC trip.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Een mooi hip design hotel in het 'Industrial Chique' gebied van Brooklyn Greenpoint. Dus weg van de hektiek van Manhattan, maar wel erg dichtbij. De service is uitstekend en zeer vriendelijk. Het personeel geeft je het ultieme welkomgevoel. De shuttle brengt of haalt je naar en van de metro Vernon/Jackson in Queens (of kwartiertje lopen over de Pulaski Bridge met mooi uitzicht op de skyline) op slechts één stop van Grand Central. Deze verbouwde deuren- en kozijnenfabriek begrijpt helemaal hoe haar gasten te ontvangen en te behagen. Plannen om naar NYC te gaan? Twijfel geen moment. Dit hotel verdient een dikke 10!!!!!

Datum van verblijf: april 2017