Pointe Plaza Hotel
Fairfield Inn
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 206 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 228 per nacht.

Hotel Le Bleu(Brooklyn)
  • Gratis parkeren
Hotel Indigo(Brooklyn)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Aloft New York Brooklyn(Brooklyn)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 182 per nacht.

Hotel Le Jolie(Brooklyn)
  • Gratis parkeren
The Box House Hotel(Brooklyn)
Agoda.com
  • Restaurant
Lefferts Manor Bed & Breakfast(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
8 augustus 2014 beoordeeld

prettige relatief rustige kamers, goede bedden, plezierig personeel, fijne shuttle bus iedere morgen naar Times Square, vanuit Manhatten 's avonds met metro iets lastiger te bereiken, ontbijt goed behalve de jam

Kamertip: omdat we tussentijds nog een paar dagen op pad zijn geweest in Pennsylvania hebben we in twee kamers geslapen 209 en 509, alle twee prima
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
Imam K, Manager van Pointe Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2014

Your comments are much appreciated.
We know we are good, we try harder when we hear back from you.
Thank you for taking time to let us know.

We hope to see you again and soon.

15 mei 2013 beoordeeld

Prima hotel, uistekende bedden, zeer ruime kamers. Wij hadden een suite met zit- en keukengedeelte. Daar maak je niet echt gebruik van, maar als je een week in een hotel zit is het gewoon fijn om met 4 volwassenen een beetje leefruimte te hebben. Alles is schoon. Ontbijt was goed, ruime keuze, zelfs vers fruit. Koffie en thee 24 uur per dag gratis. Dagelijks (behalve zaterdag) om 9.30 taxi naar Times Square op kosten van het hotel. Maar 1 x gebruik van gemaakt omdat we vaak al vroeger op pad gingen.
Personeel aardig en behulpzaam. Metro op 10 minuten loopafstand. Naar het centrum kost vrij veel tijd, maar wij vonden het goed te doen. Computer en printer voor gebruik gasten in aparte ruimte. Kan echt geen enkel minpuntje noemen over het hotel zelf.
Enig nadeel is dat in de directe omgeving van het hotel geen eetgelegenheden zijn, op 10 minuten lopen wel, maar het is even zoeken (of vragen) welke kant je op moet.
Hotel ligt in streng orthodox joodse buurt met 2 supermarkten, assortiment is beperkt, want gericht op de doelgroep. Overdag en 's avonds altijd mensen op straat, voelt dus heel veilig. Wijkbewoners lijken erg gereserveerd en maken geen oogcontact, maar als je vragen hebt en op ze afstapt krijg je vriendelijk antwoord.

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie
9 december 2012 beoordeeld

Dit is een hotel midden in de Joodse wijk van Brooklyn. Het is meer een appartementen hotel.
Schone kamers maar de geur van het schoonmaakmiddel overheerst. Geen bar voorziening. Dichtstbijzijnde hotel ligt op 15 minuten lopen. Ontbijt op de hoogste verdieping. Is echt matig. Er rijdt een shuttlebus naar Manhattan. Rustige buurt. Metro op 15 minuten lopen. Ongeveer 35 minuten met de taxi vanaf JFK

• Verbleef: november 2012, reisde voor zaken
16 maart 2012 beoordeeld

ik ben met een vriendin in het hotel geweest en het was een heel erg prettig verblijf.
We zijn 5 dagen gebleven .
Bij aankomst konden we zelfs nederlands praten omdat er aan de balie iemand uit belgie was dus dat was ook wel leuk.
de kamers waren heel erg ruim met keuken badkamer en slaapkamer.
alles was heel netjes en schoon.Iedere dag schone handoeken en alles was schoon en fris.
Er was ook een mogelijkheid om smorgens een taxi te nemen op kosten van het hotel dus dat vonden we echt een mooie service van het hotel.Je had ook gratis internet.
In de ochtend kon je ontbijten en omdat er niet veel zit plaatsen waren konden we het mee naar de kamer meenemen dat vond ik op zich,wel heel fijn maar ik kan mij voorstellen dat sommige gasten dat niet zo vinden het peroneel was ook erg aardig en je kon alles vragen als je iets wou weten.in de buurt zelf kon je in de avond goed als vrouw alleen naar de plaatselijke supermarkt lopen zonder dat je werd lastig gevallen door iemand dus we voelen ons ook veilig.ik neem mijn petje af voor dit hotel....... en als ik new york nog eens bezoek ga ik zeker terug in dit hotel

Kamertip: de kamer waar wij zaten was het heel rustig.je hoorde wel verkeer maar dat was maar tot een uurof 12 en dan was het echt rustig
  • Verbleef: maart 2012, reisde met vrienden
9 januari 2012 beoordeeld

5 dagen een uitstekend verblijf met zoon van 17 en dochter van 19.
We hadden een imposant grote kamer met keukentje (wel even om pannen en bestek vragen).
De shuttle bus iedere ochtend naar manhattan was goed geregeld en de dienstverlening van alle medewerkers was absoluut top.
Men trok alles uit de kast om aan onze wensen te kunnen voldoen.
Brooklyn is een orthodoxe joodse wijk , het hotel heeft ook een aantal Joodse medewerkers die ons (naar aanleiding van onze vraag) een mooie inkijk hebben gegeven in hun levensstijl en gewoonten.
Zeer Zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke groet, lizz, werner en Lizz

Kamertip: Wij hadden kamer 419. 2 comfort bedden met een slaapbank (daar hebben we wel een xtra matrasje onder gelegd)
  • Verbleef: januari 2012, reisde met familie