• Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 328 per nacht.

Hotel Le Bleu(Brooklyn)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 255 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 261 per nacht.

Pointe Plaza Hotel(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

The Box House Hotel(Brooklyn)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 414 per nacht.

Aloft New York Brooklyn(Brooklyn)
  • Zwembad
The Condor Hotel(Brooklyn)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 284 per nacht.

Lefferts Manor Bed & Breakfast(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

NY Moore Hostel(Brooklyn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

4 augustus 2017 beoordeeld

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Niets op aan te merken, behalve dat het ontbijt iets uitgebreider had kunnen zijn. Vriendelijk, lokaal personeel. Erg schoon. Het is wel een afstand van Manhattan. a

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
APRIL H, Public Relations Manager van Brooklyn Way Hotel, BW Signature Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Dank Jorik817 voor de tijd om ons een 4 sterren te geven. We waarderen uw commentaar review. Ons personeel in Brooklyn Way Hotel streven ernaar om elke gast persoonlijk te ontvangen. Van schoonmaak naar receptie en zelfs onze ontbijtbedienden zorgen we ervoor dat u dat thuis weg van huis comfort krijgt. Bedankt voor het verblijf bij ons. We kijken ernaar uit om u weer in de toekomst te zien.
-------------------------------------------------------

Thank you Jorik817 for taking the time to give us a 4 star rating. We appreciate your commentary review. Our staff at Brooklyn Way Hotel strive our best to accommodate each and every guest personally. From Housekeeping to Front Desk and even our Breakfast attendants, we make sure to bring you that home away from home comfort. Thank you for staying with us. We look forward to seeing you in the future once again.

5 juni 2016 beoordeeld

Het hotel ligt praktisch boven het metrostation waar vandaan een directe metro richting Manhattan rijdt. De kamer was zeer netjes, schoon en voorzien van alle gemakken. Wat mijn verblijf in dit hotel echt aangenaam heeft gemaakt was de staff, de service is uitstekend en medewerkers vriendelijk, zij hebben er echt alles aan gedaan om mijn vakantie soepel en zorgeloos te laten verlopen.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweepersoons kamer was niet groot en wat ouderwets qua inrichting, maar keurig schoon. Heerlijk groot zacht bed. Badkamer pas vernieuwd & keurig schoon. Ruime koelkast met vriesvakje. Goede airco.
Inclusief ontbijt. Omdat er niet altijd voldoende ruimte is om te zitten (naast ontbijtzaal nog een kleine ruimte), werken ze met plastic borden & bestek. Je mag ontbijt mee nemen naar je kamer. Voldoende keus: brood (kan zelf toast maken), croissants, muffins, bagels en wafelijzer om zelf wafels te maken. Divers beleg: roerbakei, spek en worstjes. Jam, smeerkaas. Yoghurt en muesli / crueslie. Vers fruit. Koffie, thee en vruchtensap.
Verder mag je heel de dag onbeperkt koffie / thee pakken.
WiFi op kamer werkt uitstekend.
Metro (25 Street) naast hotel, ideaal.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld

Dat hotelkamers in NYC vaak aan de kleine kant zijn was mij niet onbekend. Maar de kamer die wij in dit hotel hadden had zelfs nauwelijks ruimte voor onze koffers. Ik stapte vanuit het bed zo in mijn koffer! Vermoedelijk hadden wij wel de kleinste kamer (we zaten in 207), dus mocht je willen boeken kijk even goed welke kamer je toebedeeld krijgt. We hebben meerdere malen om een andere kamer gevraagd (hoopten een beetje dat onze Premium membership daarbij nog zou helpen), maar helaas zaten we 6 nachten in 'het hok'. Het uitzicht op de begrafenisondernemer hielp ook niet. Wel was de kamer erg schoon, 's nachts is het stil en er is een erg handige metrostop op het hetzelfde blok als het hotel. Het ontbijt is niet heel gezond, maar oh wat zijn de wafels lekker! Iemand zei dat het bestek meer buigzaam is dan een yoga leraar... Hoe grappig. Maar ook waar.

Kamertip: Neem vooral kamer 207 niet want deze is erg klein.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
18 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk ontbijt, vlakbij metro station, prettig personeel.
Voor New York lekker klein hotel, 56 kamers ipv paar honderd in Manhatten.
Het ligt in een niet zo'n fraai gedeelte van Brooklyn.
Maar voor ons was het een prima hotel.

Kamertip: Er rijdt een metro bovengronds voor het hotel maar met kamer aan de achterkant geen hinder van gehad.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner