“Uitstekende service en gunstig gelegen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Brooklyn Way Hotel, BW Premier Collection
Beoordeeld als nr. 19 van 73 hotels in Brooklyn
Eco-leadersNiveau Zilver
5 juni 2016 beoordeeld

Het hotel ligt praktisch boven het metrostation waar vandaan een directe metro richting Manhattan rijdt. De kamer was zeer netjes, schoon en voorzien van alle gemakken. Wat mijn verblijf in dit hotel echt aangenaam heeft gemaakt was de staff, de service is uitstekend en medewerkers vriendelijk, zij hebben er echt alles aan gedaan om mijn vakantie soepel en zorgeloos te laten verlopen.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen

27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweepersoons kamer was niet groot en wat ouderwets qua inrichting, maar keurig schoon. Heerlijk groot zacht bed. Badkamer pas vernieuwd & keurig schoon. Ruime koelkast met vriesvakje. Goede airco.
Inclusief ontbijt. Omdat er niet altijd voldoende ruimte is om te zitten (naast ontbijtzaal nog een kleine ruimte), werken ze met plastic borden & bestek. Je mag ontbijt mee nemen naar je kamer. Voldoende keus: brood (kan zelf toast maken), croissants, muffins, bagels en wafelijzer om zelf wafels te maken. Divers beleg: roerbakei, spek en worstjes. Jam, smeerkaas. Yoghurt en muesli / crueslie. Vers fruit. Koffie, thee en vruchtensap.
Verder mag je heel de dag onbeperkt koffie / thee pakken.
WiFi op kamer werkt uitstekend.
Metro (25 Street) naast hotel, ideaal.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld

Dat hotelkamers in NYC vaak aan de kleine kant zijn was mij niet onbekend. Maar de kamer die wij in dit hotel hadden had zelfs nauwelijks ruimte voor onze koffers. Ik stapte vanuit het bed zo in mijn koffer! Vermoedelijk hadden wij wel de kleinste kamer (we zaten in 207), dus mocht je willen boeken kijk even goed welke kamer je toebedeeld krijgt. We hebben meerdere malen om een andere kamer gevraagd (hoopten een beetje dat onze Premium membership daarbij nog zou helpen), maar helaas zaten we 6 nachten in 'het hok'. Het uitzicht op de begrafenisondernemer hielp ook niet. Wel was de kamer erg schoon, 's nachts is het stil en er is een erg handige metrostop op het hetzelfde blok als het hotel. Het ontbijt is niet heel gezond, maar oh wat zijn de wafels lekker! Iemand zei dat het bestek meer buigzaam is dan een yoga leraar... Hoe grappig. Maar ook waar.

Kamertip: Neem vooral kamer 207 niet want deze is erg klein.
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
18 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk ontbijt, vlakbij metro station, prettig personeel.
Voor New York lekker klein hotel, 56 kamers ipv paar honderd in Manhatten.
Het ligt in een niet zo'n fraai gedeelte van Brooklyn.
Maar voor ons was het een prima hotel.

Kamertip: Er rijdt een metro bovengronds voor het hotel maar met kamer aan de achterkant geen hinder van gehad ...
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
17 februari 2016 beoordeeld

Goed hotel. Sommige kamers wat aan de kleine kant, maar schoon, goede bedden, badkamers en voorzieningen. Hotel ligt 30 meter van metrostation met directe verbinding naar Manhattan. Wifi zeer stabiel en snel. Geen problemen gehad tijdens verblijf.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met vrienden
4 juni 2015 beoordeeld

Zeer goed hotel als alternatief voor dure hotels in Manhattan, metro voor de deur, dus in 20 min in Manhattan, op loop afstand naar Brooklyn Bridge, fijne kamers, goede verzorging, alleen jammer van kleine breakfats ruimte

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
2 juni 2015 beoordeeld

Zeer fijn en goed verzorgd hotel, prima kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, zeer schoon, prima goed gelegen voor uitstapjes naar New York, Manhattan, met de metro voor de deur in 20 minuten in Manhattan, prima restaurant in nabij te lopen afstand

Kamertip: Vanaf de 6e t/m 10 verdieping prima uitzicht
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brooklyn bekeken
op 3,7 km afstand
365 beoordelingen
op 3,7 km afstand
Sheraton Brooklyn New York Hotel
Prijzen weergeven

In Brooklyn Way Hotel, BW Premier Collection geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Brooklyn Way Hotel, BW Premier Collection

Adres: 764 4th Ave, Brooklyn, NY 11232-1413 (Voorheen BEST WESTERN Plus Prospect Park Hotel)
Locatie: Verenigde Staten > New York > Brooklyn
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 19 van 73 hotels in Brooklyn
Prijsklasse: € 82 - € 178 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Brooklyn Way Hotel, BW Premier Collection 2.5*
Aantal kamers: 99
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Brooklyn Way Hotel, BW Premier Collection met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?