“Gezellig restaurant zonder televisie”
Beoordeling van RabbitHole

RabbitHole
Geclassificeerd als nr. 8 van 6.578 Restaurants in Brooklyn
Keukens: Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden tegenslag dat we op deze zwoele avond niet in de tuin konden dineren. De bediening was zeer sympathiek & vlot. Het eten was zeer lekker & toch betaalbaar. Een gezellige klein restaurant zonder televisie! : een aanrader.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurantje voor bakje koffie bij wandeling door Williamsburg. Het is eigenlijk niet de bedoeling om alleen wat te drinken maar kan als het rustig is. Achterin is een kleine tuin. Het meubilair is tweedehands en dat geeft charmant karakter. De bediening is wat stug.

7 mei 2017 beoordeeld

We hebben hier met twee personen ontbeten: de een zoet (stuffed french toast) en de ander hartig (poched eggs). Het was allebei echt overheerlijk!
De bediening is vriendelijk, je kan de keuken in kijken en de ruimte is erg gezellig ingericht. Het regende bij ons heel hard, dus konden we niet in de tuin zitten, maar wel bij de tuindeuren waardoor we er op uit keken. Zeker een aanrader om te ontbijten of lunchen! (Avondeten kan ik niet beoordelen, maar zal zeker ook lekker zijn)

30 oktober 2016 beoordeeld

Klein, rommelig maar geweldig lekker eten en gezellige bediening. Het is een krap restaurantje met een open keuken. Er is zelfs een terras achter het restaurant dat open is bij lekker weer. De kaart biedt een ruime keuze uit lekkere Amerikaanse gerechten en de wijnkaart levert redelijk geprijsde maar goede wijnen. Dit restaurant is echt een aanrader. Het is geschikt voor een gezellige avond uit. En als tip: loop vanuit het restaurant terug van Brooklyn naar Manhattan over de Williamsburg Bridge. Dat geeft een mooi uitzicht over de stad vandaar kun je met metrolijn 2 of 3 terug naar centraal Manhattan.

8 mei 2016 beoordeeld

Als onderdeel van een wandeling door Brooklyn - Williamsburg is dit een mooie stop voor een hapje en drankje. Leuk en ongedwongen zaak en vriendelijke bediening.

In RabbitHole geweest? Deel je ervaringen!