Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 289
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01-04-23
Priceline
US$ 268
Aanbieding bekijken
Vio.com
US$ 237
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 289
Hotels.comUS$ 289
Destinia.comUS$ 376
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (597)
Beoordelingen filteren
597 resultaten
Waardering van reizigers
412
83
49
24
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
412
83
49
24
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 597 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 7 oktober 2018

Het hotel heeft een goede sfeer en een mooie grote kamer (vergeet niet, het is Brooklyn, dus heb realistische verwachtingen). Het personeel probeert veel te hard om cool te zijn en lang niet hard genoeg om service te verlenen aan zijn klanten. Gasten worden aangesproken met hun voornaam, zelfs als ze oud genoeg zijn om de grootouders van de spreker te zijn. Alles is gericht op uber - hippe taal en houding. Ooit geprobeerd in te checken zonder dat je om je naam werd gevraagd? Nou, de receptie van Hoxton gaat dat niet lukken. Ooit worteltaart besteld van het menu en te horen gekregen: "Wow, ik wist niet eens dat we worteltaart hadden!"? Vergeet het hebben van een privégesprek in de lobby - stoelen staan te dicht op elkaar, ongetwijfeld om een ​​gevoel van 'gemeenschap' te creëren.
Ik was er op zakenreis. Ik zou terug kunnen gaan als ik op een vrijetijdsreis met millennials of Gen-iets zou zijn, maar niet zakenreizen.

1  Bedank EllenLM
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Andrew B, Director of Operations van The Hoxton, Williamsburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Hi Ellen,

Thanks so much for your feedback – we’re happy to hear you loved the overall vibe of the hotel and our rooms! Bear with us while we iron out a few kinks with service and procedures. We 'd love to have you back with us so you can have the full Hox experience - I have sent you a message directly with my contact details so that I can help out with any future bookings.

Thanks,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 februari 2023

Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Don B, Owner van The Hoxton, Williamsburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2022

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Don B, Owner van The Hoxton, Williamsburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Don B, Owner van The Hoxton, Williamsburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2022

Datum van verblijf: november 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Don B, Owner van The Hoxton, Williamsburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken