“Leuk plekje in Williamsburg”
Beoordeling van Five Leaves

Five Leaves
Geclassificeerd als nr. 35 van 5.844 Restaurants in Brooklyn
Keukens: Hedendaags
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard om daar een hapje te gaan eten. Wij hadden gekozen voor een ontbijt, voordat we Williamsburg gingen verkennen. Zit op een hoekje en is een hotspot voor jong en oud. Best uitgebreide kaart, zelfs voor ontbijt.

21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gave tent,
Super sfeervolle tent, lekker en smaakvol eten. Originele gerechten en vriendelijke bediening!

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overheerlijk, goed en vullend ontbijt hier mogen genieten. Een populaire plek dus kans dat je even in de rij moet staan. Bij zonnig weer lekker buiten zitten; ook binnen fijn maar daar is de akoestiek wel vrij schel en de muziek staat hard dus je moet wat harder praten. Het goede personeel en heerlijke eten maken dat echter meer dan goed. Aanrader!

27 april 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel en lekker eten. Kleine kaart maar voor ieder wat wils.
Prijzen zijn normaal. Het is soms wel even wachten eer je een plekje hebt.
Een aanrader!

29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ooit in NYC. Dan raad ik je aan - als je de kans en de tijd hebt - om hier een keertje je ontbijt te gaan nuttigen. Ik at er Een grapefruit Brulee. Smullen.
Lieve mensen in de bediening. Aanrader dus

Reizigers die Five Leaves bekeken, bekeken ook

In Five Leaves geweest? Deel je ervaringen!