Speciaal tarief beschikbaar voor leden van Marriott Bonvoy
Geel, België

Top hotel

Beoordeling van Aloft New York Brooklyn
4,0 van 5 bollen19 apr 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Geen groot (8 kamers per etage) maar hip hotel vlakbij de Brooklyn en de Manhattan bridge.
MTA metrostations Jay-Metrotech en Hoyt op 100m.
Vriendelijk personeel, aangename geur in de lobby. Bagage opslag voorzien indien je te vroeg aankomt of laat vertrekt.
Lift werkt enkel met je electronische kamersleutel, geeft wel een gevoel van veiligheid.
Minpuntje was de airco die aan het voeteinde van het bed staat en los in je gezicht blaast.
Maar verder tophotelletje!!!
Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Prestigia.com
  • Skyscanner.com
1.0 km van Aloft New York Brooklyn
Meer hotels in Brooklyn bekijken
Beoordeeld op 18 juni 2018

Geweldig hotel voor een hele goede prijs. Zeker een aanrader als je 's nachts de drukte van de stad wel even kunt missen tijdens je slaap. Geweldige rooftopbar met heerlijk eten en heerlijke cocktailbar.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 mei 2016 via mobiele applicatie

Ons eerste bezoek aan NY. Omdat het volgens kenners in Brooklyn rustiger zou zijn hier geboekt. De inrichting sprak ons aan. Te spreken over de vriendelijkheid van de dames Allie, Mary en in het bijzonder Dana. Een aanwinst voor het hotel! Rooftop is prachtig. Alleen jammer dat deze overdag niet open is om heerlijk je eerste bakkie koffie te drinken.

Ontevreden over het uitzicht op de negende verdieping aan de voorkant: we keken uit op een houten stellage waar de bouwvakkers hun rommel achterlieten. Dit in de eerste tien minuten aangegeven, geen creatieve oplossing in deze. Dus boek een hogere verdieping.

Volgende keer boek ik Manhattan, daar gebeurd het en raar genoeg vond ik ook daar de rust. Sirenes vielen reuze mee.

Datum van verblijf: mei 2016
Driton P, Front Office Manager van Aloft New York Brooklyn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2016

Dank u voor het nemen van uw tijd om deze recensie schrijven ! Wij hopen u snel te zien! Dank je

Beoordeeld op 14 maart 2016

Het hotel is goed gelegen, trendy, hip en basic.
Zeer betaalbaar met goede ontbijt corner, leuke bar en schoon.
Een aanrader voor een paar dagen New York! Wij gaan er dit jaar weer heen.
Ook de omgeving is goed te belopen met vooral Brooklyn Heights moet je zeker bezoeken! In de omgeving trouwens zat leuke ontbijt plekken en dingen te bezoeken ook mooi park in de buurt!
Kamers schoon en zo handig ingericht zo wilik het thuis ook wel!

Kamertip: Wij zaten hoog en dat was prima.
Datum van verblijf: september 2015
Driton P, Front Office Manager van Aloft New York Brooklyn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2016

Hallo, bedankt voor het nemen van uw tijd om deze recensie schrijven ! We hopen dat u genoten van uw verblijf en we hopen u snel te zien ! Dank je

Beoordeeld op 31 augustus 2015

goed concept met (betaald) ontbijtbuffet; kamers zeer goed; perfect sanitair.
tijdens ons verblijf was dakterras gesloten vanwege verbouwing.
zwembad voor Aloft-gasten gratis in next-door Sheraton
zeer gunstig gelegen tov Subway; 100m vanaf Hoyt-station.

Datum van verblijf: augustus 2015
Driton P, Front Office Manager van Aloft New York Brooklyn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2015

Hallo , Wij danken u voor het verblijf bij ons en we hopen u binnenkort te zien!

Beoordeeld op 26 augustus 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel goede locatie. Subway op de hoek. Vriendelijk personeel. Schone kamers. Nadeel is wel dat je deuren op dezelfde gang goed hoort sluiten. Trendy hotel. Nabij winkelstraat. Met de metro zit je zo in het centrum van NY.

Datum van verblijf: augustus 2015