“IJs is niet de moeite waard”
Beoordeling van Brooklyn Ice Cream Factory

Brooklyn Ice Cream Factory
Geclassificeerd als nr. 8 van 135 Dessert in Brooklyn
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met 4 man ijs gehaald. Ieder een andere smaak en vonden het allen niet lekker. Het ijs is ook behoorlijk duur dus prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Eigenlijk werd bij ons alleen het chocolade ijs als acceptabel bevonden. Ik ben gek op ijs maar heb het nu aan de prullenbak gedoneerd.

Wel krijg je zeer royale porties.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je vanaf Manhattan de Brooklyn Bridge overgelopen bent is dit een perfecte beloning! Neem het peacan ijs, zoooh lekker! Snelle service en loop door langs het water. Genoeg bankjes om van de skyline en het ijs te genieten!

25 februari 2017 beoordeeld

Dit was heel erg lekker, huisgemaakt ijs met een mooi uitzicht. Een aanrader is toch zeker de chocolate chocolate chunck.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijsje was lekker maar het uitzicht was nog beter.
Vriendelijke bediening, grote porties!
Zelf 1 scoop resulteerde in 2 bolletjes smaakvol ijs!

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is hier verschillende soorten ambachtelijk ijs verkrijgen zowel op een hoorntje als in een potje. Wat het leuke hieraan is dat je je ijsje kan opeten met een geweldig uitzicht op Manhattan en de Brooklyn Bridge. Leuke afsluiter na een wandeling in Brooklyn.

In Brooklyn Ice Cream Factory geweest? Deel je ervaringen!