Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.435)
Beoordelingen filteren
1.435 resultaten
Waardering van reizigers
711
456
156
69
43
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
711
456
156
69
43
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.435 beoordelingen
Beoordeeld op 19 april 2015 via mobiele applicatie

Hotel die gerenoveerd is en zeer aangenaam.
Mooie ruime kamer met goede bedden
Badkamer is klein maar verder weing op aan te merken.
Enkel is de kamer niet echt geisoleerd door de ramen die oud en versleten zijn.
De stad Baltimore is iets minder , een beetje een onveilig gevoel en weinig te beleven .

Datum van verblijf: april 2015
Bedank PascalB499
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2014

In dit hotel kon ik aan de bar Belgische biertjes krijgen, al sloeg de prijs wat tegen. Kamer was uiterst ruim maar er waren tekenen van verval zichtbaar in de badkamer. 's nachts hoorde ik ook constant een geluid van een soort machine (mogelijk de airco). Toilet bleef lopen als ik doortrok. Internetverbinding werkte zeer goed. Personeel was vriendelijk en ontbijt in orde. Hotel is wat oubollig qua inrichting en heeft dringen nood aan vernieuwing / een grondige renovatie.

Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank I D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gene-Michael A, General Manager van Lord Baltimore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gene-Michael A, General Manager van Lord Baltimore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gene-Michael A, General Manager van Lord Baltimore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken