“Moet het vooral van het uitzicht hebben”
Beoordeling van Bridgewater Bistro

Bridgewater Bistro
Geclassificeerd als nr. 6 van 110 Restaurants in Astoria
Keukens: Amerikaans, Wijnbar
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestelden fish and chips wat van een redelijke kwaliteit was. Behoorlijke porties en redelijk geprijsd. Het uitzicht op de brug is fantastisch. Ik zou als ik weer in deze plaats zou komen niet zo snel naar dit restaurant teruggaan..

6 september 2017 beoordeeld

bij onze reisplanning viel me dit restaurant op en we hebben het ons niet beklaagd.
vlotte service en vooral fantastische vis. ook het dessert kon ons bekoren.
een echte aanrader voor wie Astoria bezoekt en uitkijkt naar een lekker visrestaurant.

20 augustus 2015 beoordeeld

Echt top! Persoonlijke bediening. Seafood van topkwaliteit, beste vissoep ooit (Potlach). Trio van desserts die leuk en gemakkelijk te delen was. Heerlijke wijn, redelijke geprijsd, moeilijk kiezen want een aanbod dat je alleen in Franse restaurants in de wijngebieden tegenkomt maar dan van over de hele wereld :-).

18 maart 2015 beoordeeld

Lunchen, kies vooral hun Fish and Chips. Mooie stukken Alaska's Kabeljauw met honing beslagen gefrituurde frieten!.

• Sfeer
23 september 2013 beoordeeld

Prima gegeten prettig personeel als je gaat zitten wordt er gelijk water voor je ingeschonken en een volle karaf neergezet.
De kaart is goed gevarieerd en redelijk geprijsd.
Het restaurant is gesitueerd schuin onder de brug over de monding van de Columbo river en je hebt er een prachtig uitzicht.

• Sfeer

Reizigers die Bridgewater Bistro bekeken, bekeken ook

In Bridgewater Bistro geweest? Deel je ervaringen!