Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Hotel dat duidelijk haar zaakjes niet op orde heeft. Kamers te laat beschikbaar. Ongeoorloofde reservering van onbekende bedragen op onze credit card. Daarna werden de reeds betaalde kamers nog twee keer belast op onze card. Onvriendelijke checkin. Negatieve invloed op verder geslaagde rondreis

Datum van verblijf: juli 2016
Ryan F, General Manager van Loews Philadelphia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

We are sorry you did not enjoy your recent stay. We seek to make each stay memorable and we failed to do so for you. Our sincere apologies.

Ryan F.

Beoordeeld op 15 juli 2015

Ruime schone kamer en badkamer in een net en modern hotel, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is a la carte met een beperktere keuze. Hotel is centraal gelegen in de nabijheid van het convention center.

Kamertip: Ik kies meestal een hoger gelegen kamer. Kan hier want er zijn voldoende liften.
Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Ryan F, Manager van Loews Philadelphia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2015

Dank u voor uw recente verblijf in het Loews Philadelphia Hotel. Wij hopen u weer te hosten binnenkort!
Ryan F.

Beoordeeld op 4 november 2014

Luxe hotel in het centrum van Philadelphia. Veel attracties en winkels op loopafstand aanwezig.
Gastvrije en adequate medewerkers. De conciërge heeft goed van alles voor ons geregeld.
Wij waren er ivm een congres die in dit hotel was georganiseerd. Ook dit was heel goed geregeld.
De kamers waren ruim, luxe, ruime badkamer met alles goed voorzien.
Schitterend uitzicht op Philadelphia, vanuit bed mooie zonsondergangen en zonsopgangen bekeken!
Goede bar en restaurant aanwezig. Wel duur.

Kamertip: Hoe hoger hoe mooier het uitzicht!
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sean C, General Manager van Loews Philadelphia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2014

Thank you for your recent stay at the Loews Philadelphia Hotel. We are pleased you enjoyed our central location, walking distance to great shopping, dining, the historic sites and transportation. We are happy you enjoyed our friendly and helpful team members and that you enjoyed the overall layout of the hotel as well. We are thrilled you enjoyed your spacious, luxurious guestroom and well-appointed bathroom. We are also glad you enjoyed the spectacular views of the city and that you had the opportunity to dine in our new restaurant Bank & Bourbon. We look forward to hosting you again soon!

Sean C.

Beoordeeld op 11 september 2014

Normaal verblijf ik nooit in zelfde hotel tenzij het wel heel makkelijk is of niet anders kan. Klant zit op korte afstand van hotel en gezien jet-lag is dat meer dan prima.
De jongens die de taxi en koffers regelen zijn meer dan prima. Was vorige keer ook al zo. Kamer was prima. Jammer was de Fedex levering. Omdat naam iets afweek van mijn doopnaam was het niet mogelijk om pakket mee te nemen. Paspoort moest er aan te pas komen en tracking nummer, want anders stoppen de radertjes en gebeurd er niets. Wel netjes opgelost.
Ontbijt was ook zeer Amerikaans. Veel en vet. Veel vragen van personeel of alles goed is. Je krijgt geen kans om je koffie op te drinken omdat die iedere keer ongevraagd bijgevuld word. Lunch idem dito.
Waren kwartier te vroeg voor lunchmenu, dus konden geen lunch bestellen tenzij we even 15 minuten wilden blijven zitten. Wat een onzin. Maar gaat nu eenmaal zo in Amerika.
Verder is het een prima hotel. Meer dan prima zelfs op schitterende locatie. Personeel ook zeer goed. Restaurant heeft werk nodig.
Wel een nadeel is dat je meteen bij boeken allerlei emails krijgt. Je hebt je blijkbaar aangemeld voor een nieuwsbrief. En je krijgt mail van de manager dat hij zo blij is dat je komt. Allemaal onnodig en reden om volgende keer niet meer te komen. Jammer van goed hotel . Hebben ze niet nodig.

Kamertip: Maakt niet zo veel uit. Hotel is over algemeen prima.
Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sean C, General Manager van Loews Philadelphia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2014

Thank you for your recent stay at the Loews Philadelphia Hotel. We are sorry that you encountered some issues during your stay, but many of them seem to be the differences between American and foreign hotels and restaurants. It does seem from your review that you enjoyed your room and thank you for stating that we are a “fine hotel.”We are pleased you enjoyed our location, walking distance to shopping, dining and historic sites.

Sean C.

Beoordeeld op 23 juni 2013

Was hier om te overnachten voor mijn volgende vlucht en na bezoek klant.
Prima hotel. Mooi uitzicht over centrum. Meer dan goed personeel. Vriendelijk en echt betrokken.
Enige wat IK niet leuk vond, maar dat is persoonlijk was de live muziek. Speciaal daar gaan dineren, maar bleek een zeer nerveuze jazzband te zijn. Snel eten en wegwezen.

Datum van verblijf: juni 2013