Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.272)
Beoordelingen filteren
1.272 resultaten
Waardering van reizigers
560
421
177
74
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
560
421
177
74
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.272 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 20 juni 2011

Wij kozen dit hotel op basis van de recensies op deze site en priceline.com, maar we vonden dat het niet waargemaakt werd.
We verbleven er maar één nacht, om de volgende dag wat sightseeing te doen.
Het ontbijt was niet erg goed.
Het was erg druk in de zeer kleine ruimte voor diners en we konden niet eens een stoel vinden.
Ze hadden slechts 2 warme dingen om te eten, zeer goedkoop en rauwe eieren en uitgedroogd worstjes.
Je zou je eigen wafels kunnen maken, maar er waren zo veel mensen dat het onmogelijk was om er een te maken.
Het enige wat je kon eten waren cereals of een bagel.
Uit de recensies dacht ik dat dit een geweldig ontbijt zou worden, maar ik had liever een betaald ontbijt buiten de deur, de enige reden waarom wij dit voor lief namen, was dat het gratis was.
Ook werd ons teveel in rekening gebracht voor de kamer.
We moesten een extra borg van $ 25 betalen, die nog steeds niet is teruggestort op onze rekening, en onze kamer was uiteindelijk veel duurder dan waarvoor ik het gereserveerd had via priceline.com.
Ik dacht dat ik goede zaken had gedaan, maar ze hadden een excuus waarom de kamer zoveel kostte, toeslagen die ze niet vermelden op de website.
Het zwembad is niet zo groot als het lijkt op de foto's, het is heel klein en gaat maar tot 4 ft, maar de meeste mensen in het zwembad zijn er niet echt om te zwemmen.
Ik denk dat we voor het geld een beter hotel hadden kunnen krijgen.
De bedden waren zeer comfortabel, een pluspunt.
Ik ben 7 maanden zwanger en sliep de hele nacht door en dat doe ik zelfs thuis niet.
Verder leek het een veilig gebied om te verblijven.
De ac leek prima te werken.

Bedank WeWearCombatBoots
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 juli 2018

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
00gc, General Manager van Hampton Inn Philadelphia-International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
00gc, General Manager van Hampton Inn Philadelphia-International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juni 2018

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
00gc, General Manager van Hampton Inn Philadelphia-International Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken