Beoordeeld op 4 november 2015

Zeer goed hotel, groot, perfecte ligging, je staat meteen in het centrum van Philadelphia, stijlvol, mooi uitzicht vanuit kamer op hoek. Enige minpunt is duur parkeren, wij hebben auto in goedkopere parkeergarage elders geparkeerd.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 7 oktober 2013

Het Marriott hotel in Phildelphia is zeer goed gelegen in centrum Philadelphia (vlakbij City Hall).
De lobby is immens met zeer veel zitmogelijkheden. Vanuit de Lobby kan je ook direct bij Starbucks binnenstappen

De kamers zijn groot en je hebt er een fantastisch zicht op de stad maar wij hadden een ouderwetse kamer. Pluspunt is wel de fantastische Marriott bedden. Negatief punt is dat het internet tegen betaling is.

Het hotel heeft ook een fitnessruimte. Deze is zeer ruim met verschillende apparaten. Naast de fitnessruimte is er ook een zwembad.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 2 september 2013

Prima hotel met vriendelijke bediening; zeer goed voor een internationale conventie. Goede prijs/kwaliteit-verhouding!! Ontbijt-service prima; bar mag betere openingstijden hebben.

Mooie hal voor gala's en voldoende extra zalen voor paralellel-sessies.

Datum van verblijf: juli 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 september 2013

zwembad wel klein maar ja in centrum goede receptie en kamers en badkamer met goed licht alles close by; rocky stallone liberty bell veel moglijkeheden om te eten down town bij airport vielen me de vele pitbulls mij op gauw naar centrum zelde bouwplaatd als 6 jaar geleden niets veranderd hoezo crisis?

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 19 juli 2013

Mooi Hotel met meer dan prima kamers. Schone kamers en vriendelijk personeel.
Tijdens de US open Golf was de lobby vorozien van diverse televisies waar je prima de wedstrijd kon bekijken.
Je kan je bagage op de dag van vertrek gratis opslaan om nog een laatste rondje door de stad te doen.

Datum van verblijf: juni 2013