“Prima voor 1 nacht doorreis”
Beoordeling van Motel 6 Mammoth Lakes

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Motel 6 Mammoth Lakes
Beoordeeld als nr. 26 van 31 hotels in Mammoth Lakes
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel viel tegen, bij de receptie waren ze niet vriendelijk en de kamers waren aan de kleine kant. Dat is te overzien voor 1 nacht. Enorm gehorig, de bovenburen hadden visite en wij konden om 23.30 uur niet slapen van dat geluid. We hebben een andere kamer gevraagd en dat werd meteen geregeld, dat was goede service. Ook bij ons was de Wi-Fi kapot.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op Booking beoordeeld met een 8 maar echt bijzonder hoe dit motel dit verdient heeft. Dame bij de receptie niet bijzonder vriendelijk en na het vragen naar de WiFi code kregen we helaas nul op rekest. Het werkte niet! Helaas klonk het alsof ze een bandje afspeelde dus waarschijnlijk al langere tijd een niet / goed wekende WiFi wat voor reizigers tegenwoordig toch best als onplezierig wordt ervaren. Aangekomen bij de kamer voelde het als een sauna zo warm was het. Bedden waren voor onze begrippen weg klein en kamer was ook aan de kleine kant, als is dit voor een korte periode niet erg. Het bed leek in eerste instantie schoon maar wij vonden haren die niet van ons waren. Al met al, helaas geen aanrader!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
20 september 2017 beoordeeld

Voor een nacht is Motel 6 een prima doorreis hotel. Kamers zijn basic en vrij klein, maar wel schoon en de bedden prima voor de prijs die je betaald. Wij hadden een kamer op de begane grond, mèt koelkast. De badkamer was schoon, maar lekte aan alle kanten wat een groot waterballet tot gevolg had.
Personeel was niet echt heel vriendelijk, maar hier hebben we buiten het inchecken verder niet mee te maken gehad.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden dit geboekt voor 1 nacht op onze doorreis richting Lake Tahoe. Het is zeer basic, heeft geen sfeer of uitstraling. De kamers (met 2 bedden) zijn heel klein en je kunt er je koffers amper kwijt. Verder was het schoon en prima te doen voor 1 nacht. Je moet ook niet veel verwachten van dit soort motels. Wil je luxe dan moet je dit niet boeken.

Zwembad is klein maar verder Ok, wifi is niet echt super goed.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Moe van een dag wandelen was de teleurstelling groot toen het zwembad dicht was. "Closed for winter". En dat op 15 juli. Daarbij kleine kamer dus niet wat we wilde. Adverteren met zwembad is ook zwembad beschikbaar

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
27 april 2017 beoordeeld

Amerikaans motel met redelijke kamer wij betaalden 80 dollar wat redelijk is voor de kamer. Kamers niet groot en absoluut slecht wifi.
Prima voor een nacht. Prijzen die in de kamers hingen waren absurd hoog

• Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergeleken met andere motels onderweg, is deze zeer basic.
Kamer met badkamertje, flatscreen tv en 2 queensize bedden.
GEEN koelkast, microwave, strijkijzer, föhn.
Wifi alleen tegen betaling (#fail) van $4,99 per dag per device voor matige snelheid. Beetje jammer in 2016.
Wel een zwembadje (onverwarmd) van 5x7.
Verder bij een 4 persoons boeking slechts 3 handdoeken, ook de 2e dag.
Kamerpasjes die bij terugkomst 2e dag niet meer functioneerden.
Kamer 2e dag niet echt schoongemaakt en bedden niet opgemaakt. Slechts 3 (1 te weinig dus) nieuwe handdoeken neergelegd.
Tegenvaller dus al met al.

Verbleef: Augustus, 2016
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Mammoth Lakes bekeken
Mammoth Creek Inn
nr. 10 van 31 in Mammoth Lakes
531 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Motel 6 Mammoth Lakes geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Motel 6 Mammoth Lakes

Adres: 3372 Main St, US 395 at SR 203/Mammoth Lakes, Mammoth Lakes, CA 93546
Locatie: Verenigde Staten > Californië > Mammoth Lakes
Voorzieningen:
Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 26 van 31 hotels in Mammoth Lakes
Prijsklasse: € 78 - € 143 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Motel 6 Mammoth Lakes 2*
Aantal kamers: 152
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Motel 6 Mammoth Lakes met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Motel 6 Mammoth Lakes Hotel Mammoth Lakes
Motel Six Mammoth Lakes
Mammoth Lakes Motel Six
Mammoth Lakes Motel 6

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?