“Slechte service!”

Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

At hier op een vrijdagavond met mijn man en kan niet anders zeggen dat we geen enkele service kregen. Bij binnenkomst zat het restaurant voor 90% vol en men had geen oog voor ons. Uiteindelijk kregen we (nadat we zelf iemand aanspraken) een tafeltje waar meteen het menu en bestek op tafel werd gesmeten en zonder enig woord de serveerster weer arrogant wegliep. Na 15 minuten werden we nog steeds niet bediend en heb ik meerdere keren geprobeerd de aandacht van het personeel te trekken. Uiteindelijk zag een ober ons en nam onze bestelling op. De rest van de avond ging precies op dezelfde manier: geen enkele keer kwam iemand checken of we nog iets nodig hadden en we moesten hier steeds zelf om vragen. Drankjes, eten, toetje, rekening. Niks kwam vanzelf. Waardeloos! Twee keer moeten vragen om chips en salsa. Loopt voor geen meter daar, what a joke.

Burrito's waren ok, maar zat niks van salade bij of iets dergelijks. Margherita's waren lekker. Toetjes zijn niet huisgemaakt, de churros waren taai en leken opgewarmd te zijn.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede tent met veel sfeer. Lekker burrito's. Echt tot de nok toe gevuld met beef! Verder lekker Margarita's en goede bediening.

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we voor het diner binnen kwamen hadden we niet heel veel trek omdat we laat geluncht hadden.
De ober was erg vriendelijk en toen we zeiden dat we laat en uitgebreid geluncht hadden en op zoek waren naar een gerecht wat niet al te groot was stelde hij voor om de fajita's te delen.
Dat deden we en het was ruim voldoende.
De ober kwam nog vragen of we er nog fajita's bij wilde en kwam er meteen nog 2 bij brengen.
Prima service dus en het eten was ook nog eens ontzettend lekker.
Wat ons betreft 5 sterren waard ook omdat men niet probeerde om ons 2 gerechten te laten bestellen maar het blijkbaar belangrijker vond dat we met 1 gerecht samen tevreden waren
Echt een aanrader en ontzettend vriendelijk personeel.

rmmammoth, Owner van Gomez's Mexican Restaurant & Cantina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2016

Veel dank. Ik hoop dat je genoten hebt van uw bezoek aan Mammoth en een veilige terugkeer naar huis.

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Om niet in het hotel te moeten dineren zijn we afgezakt naar de village in Mammoth Lakes. Hier kwamen we terecht bij Gomez's mexican restaurant. Lekkere fajita's met kip en beef gegeten. Ook lekkere Margarita's. Vlotte en vriendelijke bediening.
Ze verdelen hier ook een aantal producten zoals bv. de groene jalapeño saus.

rmmammoth, Owner van Gomez's Mexican Restaurant & Cantina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Veel dank. Ik hoop dat je had een mooie reis . Veilige terugkeer naar huis ! Cheers!

1 september 2016 beoordeeld

In het dorp aan de voet van de skilift staat dit Mexicaans restaurant. Buiten zijn voldoende heaters aanwezig op het terras en anders krijg je wel poncho aangeboden voor de kou. Het is hier echt Mexicaans en zo ook de bediening, maar wij mogen zeggen dat wij een super vriendelijke ober hadden, die met aandacht en zonder op zijn Amerikaans te aanwezig was. Men attendeerde ons op de happy H moment die tot 18.00 uur duurde . Eten en smaak zijn in balans, is geen haute cuisines maar gewoon eerlijk en lekker

GomezsMammoth, Owner van Gomez's Mexican Restaurant & Cantina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2016

Hartelijk dank voor zo'n lange weg te komen naar Mammoth en Gomez 's te bezoeken. Ik hoop dat je een veilige terugkeer . Cheers!

Reizigers die Gomez's Mexican Restaurant & Cantina bekeken, bekeken ook

Mammoth Lakes, Californië

In Gomez's Mexican Restaurant & Cantina geweest? Deel je ervaringen!