Beoordeeld op 22 januari 2018

prijs/kwaliteit prima,ligging ideaal tav centum en alle belangrijke attracties,alles op loopafstand.Wij kregen ontbijt gratis erbij!Maar je kan ook uitstekend en betaalbaar ontbijten lunchen en dineren in geheel new york.Neem wel een New york Pass)toeristen pas voor attracties)dit scheelt echt veel aan wat je normaal kwijt bent aan toegangtickets in geheel new York.Dowload ook de app van deze pass...ook ideaal en echt makkelijk.

Kamertip: Onze kamer was compact maar van alle gemakken voorzien,uitzicht was een kantorencomplex,kans op inkijk.Bijna geen straat/omgevings geluid
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een super ligging. 1 min lopen van Macy’s, Metro recht voor de deur en 5 minuten lopen naar Times Square. Ontbijt is erg mager maar dit maakt de ligging meer dan goed. Personeel is zeer vriendelijk en elke dag schone kamer, handdoeken!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 19 juni 2017

Goede grote (kingsize) bedden en prima douche. Niet al te groot, maar je slaapt er alleen maar!! (ik zou alleen niet een kamer op de 13e verdieping boeken, dit ivm vrij toegankelijk dakterras op de 14e etage, je zou dan eventueel geluidsoverlast kunnen hebben als er luidruchtig publiek op het terras zou zijn, zelf niets van gemerkt overigens)
En dat is werkelijk waar, New York moet je zien, bij dag en nacht. Altijd wat te doen. Het ontbijt (= incl) is voor Amerikaans begrip echt prima. (geen kaas of vlees keuze) altijd twee soorten vers fruit, verse Bagels en altijd verse Muffins etc. etc. Echt een aanrader, kleinschalig hotel met vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 januari 2017

Het hotel ligt erg handig in Midtown Manhattan, met veel attracties op loopafstand, een metro om de hoek en ontelbare restaurantjes.

De kamer is niet groot maar heeft een fijn bed en prima badkamer. De wifi is uitermate snel en de tv heeft een hoop zenders te bieden.

Er wordt een (voor Amerikaanse begrippen) prima ontbijt aangeboden. Verwacht geen verse croissants en sinasappelsap, maar het is gewoon prima.

Het personeel is wat zakelijk en kortaf, maar zeker niet storend.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, lekkere bedden. Als je op de 4e verdieping slaapt heb je wel last van de luchtbehandelings kasten die buiten staan. Het ontbijt is niet speciaal, gewoon normaal.

Beste punt van het hotel is de locatie!
Loopafstand verschillende metro lijnen en time square.
En het ligt midden in Korea street.

Datum van verblijf: januari 2017
applecorehotelsstaff, Marketing & E-Commerce Associate van The Hotel At Fifth Avenue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2017

Geachte sjoerd r,
Dank u voor een verblijf bij ons twee keer. Onze locatie is een van onze belangrijkste selling points en we ik hoop dat u in staat om optimaal te profiteren van deze waren! Als u nog een kans om terug te gaan binnenkort, direct boeken op onze site voor de beste tarieven.
Liz van Apple Core Hotels