Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 234 per nacht.

Courtyard New York Manhattan/Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 189 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 201 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 49% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 49% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 191 per nacht.

Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, lekkere bedden. Als je op de 4e verdieping slaapt heb je wel last van de luchtbehandelings kasten die buiten staan. Het ontbijt is niet speciaal, gewoon normaal.

Beste punt van het hotel is de locatie!
Loopafstand verschillende metro lijnen en time square.
En het ligt midden in Korea street.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
applecorehotelsstaff, Marketing & E-Commerce Associate van La Quinta Inn & Suites Manhattan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Geachte sjoerd r,
Dank u voor een verblijf bij ons twee keer. Onze locatie is een van onze belangrijkste selling points en we ik hoop dat u in staat om optimaal te profiteren van deze waren! Als u nog een kans om terug te gaan binnenkort, direct boeken op onze site voor de beste tarieven.

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan New York hebben we in dit hotel gelogeerd! Prijs/kwaliteit is het zeer goed. Het hotel ligt op een super lokatie, tegen 5th avenue, langs de empire state building, op wandelafstand van broadway en times square.
Het ontbijt is typisch Amerikaans.
Bij een volgend bezoek aan NY ga ik zeker kijken om terug in dit hotel te verblijven.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
applecorehotelsstaff, Marketing & E-Commerce Associate van La Quinta Inn & Suites Manhattan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2016

Beste Niels513,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en we kijken ernaar uit om je weer te zien op uw volgende bezoek aan New York City.

7 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste locatie om te zitten in New York. Wij hebben alle higlights lopend kunnen doen, zonder metro. Maar ook de metro stopt op de hoek. Time Square is 10 minuten lopen. Veilige buurt. Het hotel ziet er erg netjes uit, vriendelijk personeel, erg schoon allemaal. De kamer is klein maar voldoende want je slaapt er alleen maar. Belangrijker vond ik dat de kamer heel netjes en schoon was iedere dag weer. De ontbijt ruimte is ook netjes alleen het ontbijt zelf is wat beperkt maar dat is overal in Amerika zo. De rooftop bar is ook leuk maar wel heel duur. Je hebt daar uitzicht op de Empire State building.
Echt een aanrader dus!!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
applecorehotelsstaff, Marketing & E-Commerce Associate van La Quinta Inn & Suites Manhattan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2015

Geachte Leonoor D,
Dank u voor het verblijf bij ons. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en hopen dat je een geweldige tijd in New York City hadden.
Hopen we de gelegenheid om u te verwelkomen binnenkort weer te hebben.

14 augustus 2015 beoordeeld

Schone, wat kleine kamer, maar ja, er alleen geslapen! Voldeed aan onze wensen.
Top locatie zo midden in Manhattan. Aanrader: Koreaanse BBQ in het naastgelegen New Wonjo restaurant. 24/7, dus ook als je midden in de nacht aankomt.
Minpunt: Onze zoon van 16 jaar had geen toegang tot het dakterras van het hotel.
Toegang 21 jaar en ouder. Wel wat vreemd als je hotelgast bent. Gezellig, maar druk want is één van de weinige openbare dakterrassen van NY.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
applecorehotelsstaff, Marketing & E-Commerce Associate van La Quinta Inn & Suites Manhattan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2015

Beste Erik R,
Dank u voor uw beoordeling. Het spijt ons je zoon was niet in staat om toegang tot de bar op het dak. We hopen dat u een geweldige tijd in New York City hadden en we hopen u weer te verwelkomen binnenkort.

3 augustus 2014 beoordeeld

Ondanks onze zware bagage met een gezin van 4, was dit hotel na enkele minuten gemakkelijk te voet bereikbaar vanaf Penn Station (= stopplaats na Newark Airtrain en NJTransit vanaf Newark airport). Ook voor latere verkenning van NY is dit hotel perfekt gelegen omdat winkelstraat 5th Avenue en Empire State Building het hoekje om zijn en bvb Times Square makkelijk te voet te bereiken zijn. Ook is er op zowat 200 meter afstand een metro-halte.
Het onthaal bij check-in kon wel wat vriendelijker eerlijk gezegd. De kamer waarin wij verbleven was zeker niet ruim, maar naar NY-normen zeker toch ook niet piepklein. Badkamer was eerder wel aan de kleine kant. Goede WIFI en ondanks eerdere berichten hier konden wij 's morgens steeds gemakkelijk een plaatsje vinden om te ontbijten. Wij waren al blij dat het ontbijt in de prijs ingegrepen was, ook al kan je hier natuurlijk op zowat elke straathoek ontbijten. Dat ontbijt is niet zeer uitgebreid en inderdaad met plastic borden en bestek, maar dat hebben we later in onze reis eigenlijk bijna in elk motel of hotel zo ervaren. De openluchtbar op de bovenste etage is ook wel gezellig. Ook interessant dat we onze bagage de laatste dag gratis in bewaring mochten geven na het uitchecken.
Wij vonden achteraf dat we in ieder geval een zeer goede keuze gemaakt hadden met dit hotel.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie