Courtyard New York Manhattan/Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 312 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

Sheraton New York Times Square Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 260 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Roomservice
Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 211 per nacht.

Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
18 september 2015 beoordeeld

Grand entree, dat wel. We hadden een double de luxe kamer. De kamer was groot. Bed was echter maar 160 breed. Badkamer was ook erg oud, heel erg slecht. Uitzicht redelijk. Niet gehorig. Housekeeping was Okee. Service en receptie matig. En de liften zijn idd langzaam. Zou ik vrienden hier naartoe verwijzen...NEE

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tien minuten lopen naar Time Square. Om de hoek van Grand Central. Via Airporter in drie kwartier van JFK voor $ 16. Lange wachtrij bij incheck hotel. Acht liften, maar wachttijd makkelijk 6 tot 10 minuten. Hotel is wat verouderd. Via expedia ipv $ 220 per nacht (3 personen) $ 170. Echter bij aankomst om 19 uur moesten we nog 2 uur wachten. Na praten met manager een dubbele upgrade gekregen. Kamer was prima, bedden niet ruim voor twee personen. Ik denk dat de normale kamerprijs $ 300 was per nacht. Het is dat ik dat niet heb betaald ervoor want hoewel de ligging super is, is dat wel heel veel geld hiervoor. Wifi voor $ 16 per dag is ook niet meer van deze tijd.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
26 juli 2015 beoordeeld

Perfecte locatie van het hotel, je stapt naar buiten, en je kunt alle kanten op, vlakbij grand central, central park, 5 avenue, hotel heeft een mooi entree, kamers zelf zijn sterk verouderd, maar de bedden liggen fantastisch. Hotel is zeker aan te raden,

Kamertip: Hogere verdiepingen heb je beter uitzicht, en minder lawaai.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel, fantastische ligging, dicht bij Central Station, niet ver van de metro. Te voet naar Central Park. Veel kan je te voet doen. De lobby great, de klasse van weleer. Grote bedrijvigheid. De kamer was minder, we hebben gevraagd om te wisselen, koelinstallatie vlakbij. De andere kamer was beter maar de kamers mochten wat opgefrist worden. Bij het naar huis gaan, hebben ze ons gebracht me de limousine. Een toffe ervaring.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
2 juni 2015 beoordeeld

De lokatie van het hotel is perfect; in midtown, vlak bij Grand Central en dus de subway. Entree is mooi en overweldigend. Maar hotel is tjokvol en dus lange rijen, personeel kortaf en lange wachttijden om in spitsuur met de lift mee te kunnen. Wij hadden een 2 persoonskamer zo klein dat kofferin loop op de grond moest, kastruimte minimaal en wc dat maar doorliep. Het is dat je de hele dag en route bent want anders was de ergenis groter geweest. Kinderen hadden een ruime 3 persoonskamer, niks mis mee

Kamertip: mij lijkt dat de kamers qua m2 verschillen dus bij aankomst direct vragen om andere kamer als de jouwe te krap is
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie