“Belachelijke incheck procedure”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
The Roosevelt Hotel
Beoordeeld als nr. 393 van 471 hotels in New York
20 september 2015 beoordeeld

Op de kamers zelf heb ik niets aan te merken. Schoon, prima bed en een degelijke badkamer. Lokatie van het hotel is ook niks mis mee.
Maar inchecken en kamer krijgen was een drama!!!
Om 15.00 kun je inchecken, Wij kwamen aan om 18.00(!!!) en na een lange wachtrij bij de balie werd er doodleuk verteld dat de kamer niet klaar was.
Er waren meerdere gasten zonder kamer overigens.
Manager vertelde inchecken vanaf 15.00, deed verder alleen sorry zeggen meer niet. Maar om 20.00 uur nog steeds geen kamer. Prijzen liggen rond de 260 dollar zonder ontbijt. Om 11.00 uitchecken.
Maar op tijd kamer aan leveren was onmogelijk. Schande.

Kamertip: Kies kamer op hoge verdieping aan binnenkant.
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner

18 september 2015 beoordeeld

Grand entree, dat wel. We hadden een double de luxe kamer. De kamer was groot. Bed was echter maar 160 breed. Badkamer was ook erg oud, heel erg slecht. Uitzicht redelijk. Niet gehorig. Housekeeping was Okee. Service en receptie matig. En de liften zijn idd langzaam. Zou ik vrienden hier naartoe verwijzen...NEE

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tien minuten lopen naar Time Square. Om de hoek van Grand Central. Via Airporter in drie kwartier van JFK voor $ 16. Lange wachtrij bij incheck hotel. Acht liften, maar wachttijd makkelijk 6 tot 10 minuten. Hotel is wat verouderd. Via expedia ipv $ 220 per nacht (3 personen) $ 170. Echter bij aankomst om 19 uur moesten we nog 2 uur wachten. Na praten met manager een dubbele upgrade gekregen. Kamer was prima, bedden niet ruim voor twee personen. Ik denk dat de normale kamerprijs $ 300 was per nacht. Het is dat ik dat niet heb betaald ervoor want hoewel de ligging super is, is dat wel heel veel geld hiervoor. Wifi voor $ 16 per dag is ook niet meer van deze tijd.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
26 juli 2015 beoordeeld

Perfecte locatie van het hotel, je stapt naar buiten, en je kunt alle kanten op, vlakbij grand central, central park, 5 avenue, hotel heeft een mooi entree, kamers zelf zijn sterk verouderd, maar de bedden liggen fantastisch. Hotel is zeker aan te raden,

Kamertip: Hogere verdiepingen heb je beter uitzicht, en minder lawaai.
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel, fantastische ligging, dicht bij Central Station, niet ver van de metro. Te voet naar Central Park. Veel kan je te voet doen. De lobby great, de klasse van weleer. Grote bedrijvigheid. De kamer was minder, we hebben gevraagd om te wisselen, koelinstallatie vlakbij. De andere kamer was beter maar de kamers mochten wat opgefrist worden. Bij het naar huis gaan, hebben ze ons gebracht me de limousine. Een toffe ervaring.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
2 juni 2015 beoordeeld

De lokatie van het hotel is perfect; in midtown, vlak bij Grand Central en dus de subway. Entree is mooi en overweldigend. Maar hotel is tjokvol en dus lange rijen, personeel kortaf en lange wachttijden om in spitsuur met de lift mee te kunnen. Wij hadden een 2 persoonskamer zo klein dat kofferin loop op de grond moest, kastruimte minimaal en wc dat maar doorliep. Het is dat je de hele dag en route bent want anders was de ergenis groter geweest. Kinderen hadden een ruime 3 persoonskamer, niks mis mee

Kamertip: mij lijkt dat de kamers qua m2 verschillen dus bij aankomst direct vragen om andere kamer als de jou ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
5 februari 2015 beoordeeld

Dit hotel is fantastisch gelegen, wat ook de sterkste troef is.
Inderdaad, de inkomhall is 'wow', grote trap, vasttapijt, mooie luchter.....
Maar, daar stopt het 'wow-gevoel' dan ook mijn insziens.
De kamer had voor mij 1 pluspunt: het bed, het bed was prima!
Onderhoud van de kamer (en dan vooral de badkamer) kon echt wel stukken beter.
De klantvriendelijkheid vond ik niet ok.
Wij gaan geen tweede maal voor dit hotel kiezen.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in New York bekeken
Grand Hyatt New York
nr. 333 van 471 in New York
9.246 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Roosevelt Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Roosevelt Hotel

Adres: 45 East 45th Street at Madison Avenue, New York, NY 10017
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > New York > New York > Midtown , Manhattan
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 224 luxe hotel in New York
Prijsklasse: € 105 - € 300 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Roosevelt Hotel 4*
Aantal kamers: 1025
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Roosevelt Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Roosevelt Hotel New York City
Roosevelt Hotel Nyc

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?