18 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 388
Hotels.comUS$ 388
travelup.comUS$ 406
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Mooie centrale ligging met geweldige metro verbinding , min punt was de matige WiFi verbinding plus was het gratis welkom drankje , zeer grote kamer naar New yorkse normen kortom een echte aanrader als je wat rustiger wilt liggen maar toch het echte New york wilt leren kennen

Datum van verblijf: september 2017
Connie W, General Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear Louis0208,

Happy our location was a good fit. Great to hear you found our rooms spacious and were able to a get a great night's sleep. We appreciate your recommendation and hope you'll be back.

Connie

Beoordeeld op 29 mei 2017

Goed gelegen, zeer rustige buurt vlak aan Central Park.
Kamer is klein maar proper en net voldoende om er te slapen
Goede service, zeer behulpzaam personeel.
Leuk aan het Hotel is de Locl Bar en het restaurant vlakbij.

Datum van verblijf: mei 2017
Connie W, General Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2017

Dear wlecoi_163603,

Happy you found it easy to get around while also appreciating the relatively quiet neighborhood. Great to hear our staff was helpful and that you had fun trying LOCL. Hope you’ll choose us for your next NYC trip.

Connie

Beoordeeld op 23 januari 2017

Dit uitstekend gelegen hotel biedt alles voor de reiziger; luxe, een zeer vriendelijke en behulpzame staff, een prachtige en schone kamer, prima wifi (op de kamer) en een goede en gezellige hotelbar. Het is niet het goedkoopste adres in NYC, maar prijs/kwaliteit is gewoon bijna ongeëvenaard. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: januari 2017
Connie W, General Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Dear PeterPaul1970,

Thank you so much for your glowing review! We are very proud to know you had an absolutely excellent and valuable experience with us. We're happy to have earned your recommendation and look forward to having you back soon.

Beoordeeld op 2 december 2016

Heel fijn hotel, kleine maar schone kamers , heerlijk bed.
De lobby en bar heel erg gezellig.
Dicht bij de metro die je overal naar toe brengt. Citybikes om de hoek.
Gezellige buurt met veel winkels en restaurantjes.

Datum van verblijf: november 2016
GM-NYLO-NYC01, Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2016

Dear miriamr823,

Thank you for your great review! It's a pleasure to know that you enjoyed a fun and comfortable stay with us in New York City. We hope to have the opportunity to welcome you back soon, and do let us know how we can assist with making your next visit memorable!

Renata Markozani
Director of Rooms

Beoordeeld op 2 oktober 2016

Nylo is de ideale uitvalsbasis voor een citytrip naar New York.
Het is een zeer aangenaam hotel met propere kamers, toffe bar gelegen in een iets rustigere maar daarom niet minder levendige buurt. Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
GM-NYLO-NYC01, Front Office Manager van Arthouse Hotel New York City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

Dear Deiter D,

Thank you so much for your fantastic review of our hotel! I'm so glad to hear that you enjoyed our great location and amenities.

My team and I look forward to welcoming you back soon!

Regards,

Matthew Schaefer