Beoordeeld op 20 juli 2017

Wij hadden een gerenoveerde kamer, heel net en ruim, wel zag je dat het al een verouderd hotel was, vandaar dat we gekozen hadden voor een vernieuwde kamer.
Vriendelijke mensen aan de receptie en behulpzaam
Het hotel was super gelegen, niet ver van een metro halte,Times Square en heel wat restaurants in de buurt(Hell's Kitchen).

Kamertip: Kies voor een vernieuwde kamer
  • Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 mei 2017

Super 4 pers. kamer met wifi . Heel vriendelijk en behulpzaam personeel . Super centraal gelegen tussen Hells kitchen en Time Square. Alleen de concierge was constant te druk bezet . Maar stille aangename en goed verzorgde kamer.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 12 mei 2017

Nette kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, was goed verzorgd, hier betaal je wel voor, maar je kunt ook in de buurt van het hotel gaan ontbijten, genoeg mogelijkheden, het hotel is zeer centraal gelegen, om de hoek bij Times Square en met de metro ben je zo bij Central Park of het Moma.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 april 2017

De ontvangst was zeer hartelijk. De receptionist sprak tot onze grote verbazing Nederlands, iets wat we nog nooit meegemaakt hebben! Enorm vriendelijke en vlotte service. Het hotel ligt op enkele minuten wandelen van Times Square. Het hotel is wat gedateerd maar zeer proper! Onze haardroger die op de kamer lag werkte niet, maar we hebben meteen een nieuwe gekregen. Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een hotel gelegen op een prachtige locatie met een uitermate behulpzame staff!

Kamertip: Op de hogere verdiepingen heb je minder last van het stadslawaai en de passerende mensen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 23 november 2016

prachtig een woord toppie propere kamers ruime kamers hadden een voor 3 personene en we hadden heel veel plaats goeie ligging van madison square en aan het hotel een klein kliniekje waar ze me goed en gratis verzorgd hebben aan men voet

Kamertip: wij lagen op 8 ste verdieping en dat is best voor het lawaai van autos snachts
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden