Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Sofitel
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 357 per nacht.

Parker New York(New York)
US$ 2.159
  • Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 411 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 250 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 289 per nacht.

Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Novotel
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 281 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 215 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 201 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 231 per nacht.

20 juli 2017 beoordeeld

Wij hadden een gerenoveerde kamer, heel net en ruim, wel zag je dat het al een verouderd hotel was, vandaar dat we gekozen hadden voor een vernieuwde kamer.
Vriendelijke mensen aan de receptie en behulpzaam
Het hotel was super gelegen, niet ver van een metro halte,Times Square en heel wat restaurants in de buurt(Hell's Kitchen).

Kamertip: Kies voor een vernieuwde kamer
  • Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
17 mei 2017 beoordeeld

Super 4 pers. kamer met wifi . Heel vriendelijk en behulpzaam personeel . Super centraal gelegen tussen Hells kitchen en Time Square. Alleen de concierge was constant te druk bezet . Maar stille aangename en goed verzorgde kamer.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
12 mei 2017 beoordeeld

Nette kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, was goed verzorgd, hier betaal je wel voor, maar je kunt ook in de buurt van het hotel gaan ontbijten, genoeg mogelijkheden, het hotel is zeer centraal gelegen, om de hoek bij Times Square en met de metro ben je zo bij Central Park of het Moma.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
10 april 2017 beoordeeld

De ontvangst was zeer hartelijk. De receptionist sprak tot onze grote verbazing Nederlands, iets wat we nog nooit meegemaakt hebben! Enorm vriendelijke en vlotte service. Het hotel ligt op enkele minuten wandelen van Times Square. Het hotel is wat gedateerd maar zeer proper! Onze haardroger die op de kamer lag werkte niet, maar we hebben meteen een nieuwe gekregen. Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een hotel gelegen op een prachtige locatie met een uitermate behulpzame staff!

Kamertip: Op de hogere verdiepingen heb je minder last van het stadslawaai en de passerende mensen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
23 november 2016 beoordeeld

prachtig een woord toppie propere kamers ruime kamers hadden een voor 3 personene en we hadden heel veel plaats goeie ligging van madison square en aan het hotel een klein kliniekje waar ze me goed en gratis verzorgd hebben aan men voet

Kamertip: wij lagen op 8 ste verdieping en dat is best voor het lawaai van autos snachts
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden