“Goede ligging”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Belvedere Hotel
Beoordeeld als nr. 226 van 471 hotels in New York
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op 5 minuten wandelen van Times Square. Je ligt centraal waardoor alles goed bereikbaar is te voet. Op wandelafstand van het Rockefeller, Empire State building, central park,... Het hotel is wat verouderd maar wel proper. Wij hadden een fijn verblijf!

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden

20 juli 2017 beoordeeld

Wij hadden een gerenoveerde kamer, heel net en ruim, wel zag je dat het al een verouderd hotel was, vandaar dat we gekozen hadden voor een vernieuwde kamer.
Vriendelijke mensen aan de receptie en behulpzaam
Het hotel was super gelegen, niet ver van een metro halte,Times Square en heel wat restaurants in de buurt(Hell's Kitchen).

Kamertip: Kies voor een vernieuwde kamer
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
17 mei 2017 beoordeeld

Super 4 pers. kamer met wifi . Heel vriendelijk en behulpzaam personeel . Super centraal gelegen tussen Hells kitchen en Time Square. Alleen de concierge was constant te druk bezet . Maar stille aangename en goed verzorgde kamer.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
12 mei 2017 beoordeeld

Nette kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, was goed verzorgd, hier betaal je wel voor, maar je kunt ook in de buurt van het hotel gaan ontbijten, genoeg mogelijkheden, het hotel is zeer centraal gelegen, om de hoek bij Times Square en met de metro ben je zo bij Central Park of het Moma.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
10 april 2017 beoordeeld

De ontvangst was zeer hartelijk. De receptionist sprak tot onze grote verbazing Nederlands, iets wat we nog nooit meegemaakt hebben! Enorm vriendelijke en vlotte service. Het hotel ligt op enkele minuten wandelen van Times Square. Het hotel is wat gedateerd maar zeer proper! Onze haardroger die op de kamer lag werkte niet, maar we hebben meteen een nieuwe gekregen. Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een hotel gelegen op een prachtige locatie met een uitermate behulpzame staff!

Kamertip: Op de hogere verdiepingen heb je minder last van het stadslawaai en de passerende mensen.
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
23 november 2016 beoordeeld

prachtig een woord toppie propere kamers ruime kamers hadden een voor 3 personene en we hadden heel veel plaats goeie ligging van madison square en aan het hotel een klein kliniekje waar ze me goed en gratis verzorgd hebben aan men voet

Kamertip: wij lagen op 8 ste verdieping en dat is best voor het lawaai van autos snachts
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel. Ontvangst was erg prettig. Kamer was super. Erg ruim en mooi. Bedden waren prima. De ligging van het hotel is prima. Vlak bij de metro. Vanuit het hotel hebben wij veel te voet afgelegd. Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in New York bekeken
Warwick New York
nr. 110 van 471 in New York
4.527 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Belvedere Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Belvedere Hotel

Adres: 319 W 48th Street, New York, NY 10036
Locatie: Verenigde Staten > New York > New York > Midtown , Hell's Kitchen , Manhattan
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kitchenette Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 85 familiehotel in New York
Nr. 161 romantisch hotel in New York
Prijsklasse: € 100 - € 321 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Belvedere Hotel 3.5*
Aantal kamers: 350
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Belvedere Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Belvedere Hotel New York City
Belvedere New York City
Belvedere Hotel New York City
Belvedere Hotel Nyc

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?