“Zeer centraal gelegen hotel met prima service”
Beoordeling van Stewart Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Stewart Hotel
Beoordeeld als nr. 210 van 470 hotels in New York
Eco-leadersNiveau Zilver
3 augustus 2016 beoordeeld

Wij verbleven een week in dit zeer centraal gelegen hotel in New York. Wij hadden via Travelbird kennelijk een kleine kamer geboekt, maar bij het inchecken kregen wij een geweldig aanbod van Peter voor een upgrade naar een ruime kamer met twee queen size bedden voor slechts 10 dollar per nacht. De service in het hotel was geweldig, van in- en uitchecken, bagageservice bij aankomst tot vertrek, tot service van de conciërge voor het regelen van de airport shuttle, iedereen was even vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ruim en schoon alleen de isolatie bij het raam was kapot, dit gaf meer wat meer omgevingsgeluid. Nu was het hoog zomer, maar ik kan mij voorstellen dat het daardoor in de winter koud is in de kamer. De bedden waren zeer goed, toen wij er waren werden net alle matrassen vervangen door nieuwe. Het hotel is zeer centraal gelegen, veel is op loopafstand en aan de overkant van de straat is Penn station, met veel metro en trein lijnen. Wij hebben iedere ochtend in het naastgelegen restaurant Niles gegeten.
De service en het eten is prima, je kan zowel à la carte eten als van een ontbijtbuffet, misschien wel wat duurder dan een take away breakfast maar wel veel fijner om de dag mee te beginnen.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant van het hotel of op een hogere verdieping voor minder omgevingsgel ...
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Dear FamilieTevel,

Thank you for taking the time to tell us about your recent family trip to the Manhattan NYC Hotel. We are pleased to hear you decided to upgraded to one of our studios or suites as they are perfect for larger groups and longer stays. We are looking into fixing the windows, as they are on the older side. I hope this didn't cause too much grief and apologize for the inconvenience.

We hope to have you and your family back on your next trip to the big apple.

Richard Hotter

26 juli 2016 beoordeeld

Mooie kamer, elke dag proper! Hulp in de lobby bij welke vraag dan ook. Limonade elke dag in de lobby, dit voor fleet week. Ligt vlak naast Madison Square Garden, verschillende metro lijnen in de buurt, overal dicht bij! prachtig gewoon! Ontbijt in een ontbijthuisje in de straat, aan de hand van vouchers. Geboekt via travelbird, zalige reis!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Dear Sophie V,

Thank you for sharing your recent stay with us, we are all happy to hear that our great location made your NYC visit the one to remember! Our associates take pride in providing outstaying customer service. Once again thank you and we look forward to have you staying with us in a future.

Richard Hotter

1 mei 2016 beoordeeld

We hebben genoten van een weekj NY in jullie hotel. We konden met vragen over taxi en bezoeken bij de conciërge terecht en die deed prima haar job. Is een aanrader voor iedereen. Amper een km van times square gelegen.

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Dear nancywG9633MW,

Thank you for this wonderful 5 Bubble Review! We are pleased to hear you enjoyed your overall stay.

17 februari 2016 beoordeeld

Wàt een hotel in hartje NY! Centraal gelegen - vriendelijk personeel - propere kamers die behoorlijk ruim zijn voor een hotel in NY. Prijsklasse is best OK. Gezellige bar.
Ontbijt hebben wij daar niet genuttigd, daarover kan ik geen info geven.

Kamertip: Zeer centrale ligging voor citytrip NY
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Dear Chantal23nov,

Thank you for this wonderful review and feedback of your recent stay. We are so pleased you enjoyed your room accommodations & our professional staff. Niles NYC is great as they offer breakfast, lunch, dinner, and late night snacks!

We look forward to welcoming you back to the Manhattan NYC on your next trip.

28 november 2015 beoordeeld

Hotel was prima te doen voor een midweek New York. Dicht bij veel bezienswaardigheden, zoals Time Square, Empire State, Rockefeller, Madison Square en Penn Station.

Kamer was ruim met aparte bureautje en volledige zithoek. Wel kleine badkamer met kleine douche.

Prima service bij de lobby!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2015

Dear PaulPels,

Thank you for this awesome review! It sounds like you took advantage of our prime location and got to see some of New York's famous attractions. Our staff always offers the friendliest smile and helping hand to all of our guests.

We hope to see you back at the Manhattan NYC Hotel soon!

Sincerely,

5 januari 2015 beoordeeld

Hotel tegenover Penn station en op een steenworp afstand van Time Square en het Empire State Building. Vriendelijke en zeer hulpvaardige staff. Kamers zijn niet al te groot en erg gehorig. Oordoppen horen bij de kameruitrusting.

Kamertip: Hoger gelegen kamers en de kamers niet aan de straat gelegen zijn rustiger. Suites hebben een klein ...
  • Verbleef: December, 2014, reisde met familie
26 november 2014 beoordeeld

Het is een goed hotel, gerenoveerd, maar niet met dubbel glas, dat betekend dat het 's nachts lijkt of de brandweer auto naast je bed rijdt. Maar ja, New York. Wij zaten helaas niet zo hoog, 9e verdieping, als je hoger zit is het beter.
Wel super gelegen! To Penn station, en je kan lopen naar Time Square!
Geen ontbijt service, je kan wel ontbijten , maar dat is duur, in NY kan je overal ontbijten, dus geen probleem. Kleine douce, maar ik vindt dat niet zo erg. Kamer was wel erg ruim die wij hadden en erg goed bed, en dat is toch wat je wilt, na lange dagen door NY lopen. WIFI op de kamer erg duur, maar in de lobby gratis.

Kamertip: zo hoog mogelijk!!
  • Verbleef: September, 2014, reisde met vrienden
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2014

Dear Sophie R,

Thank you for your amazing review! We appreciate the wonderful comments about our staff, we are fortunate to have the greatest people in the industry. Affinia Manhattan is conveniently located across the street from Penn Station and only 3 blocks away from the famous Macy's department store and yes we are an official Macys Thanksgiving Parade Hotel and our guests enjoy 10% off discount year-round.
Please provide details about your room number via private messenger, this way we can inspect the lock and ensure that it is properly functioning.

We look forward to welcome you back here soon!

Regards,
Alex Spektor

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in New York bekeken
1.650 beoordelingen
Chelsea
Courtyard New York Manhattan/Chelsea
Prijzen weergeven

In Stewart Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Stewart Hotel

Adres: 371 Seventh Ave, New York, NY 10001-3984 (Voorheen Manhattan NYC – an Affinia hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > New York > New York > Chelsea , Manhattan
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 37 eco-hotel in New York
Nr. 101 familiehotel in New York
Nr. 152 luxe hotel in New York
Nr. 199 zakenhotel in New York
Nr. 200 romantisch hotel in New York
Prijsklasse: € 124 - € 425 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Stewart Hotel 4*
Aantal kamers: 611
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Stewart Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Affinia Manhattan Hotel New York City
Affinia Manhattan New York City
Affinia Manhatten
Southgate Tower New York

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?