Courtyard New York Manhattan/Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 206 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 195 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 223 per nacht.

Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 248 per nacht.

26 juli 2016 beoordeeld

Mooie kamer, elke dag proper! Hulp in de lobby bij welke vraag dan ook. Limonade elke dag in de lobby, dit voor fleet week. Ligt vlak naast Madison Square Garden, verschillende metro lijnen in de buurt, overal dicht bij! prachtig gewoon! Ontbijt in een ontbijthuisje in de straat, aan de hand van vouchers. Geboekt via travelbird, zalige reis!

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Dear Sophie V,

Thank you for sharing your recent stay with us, we are all happy to hear that our great location made your NYC visit the one to remember! Our associates take pride in providing outstaying customer service. Once again thank you and we look forward to have you staying with us in a future.

Richard Hotter

1 mei 2016 beoordeeld

We hebben genoten van een weekj NY in jullie hotel. We konden met vragen over taxi en bezoeken bij de conciërge terecht en die deed prima haar job. Is een aanrader voor iedereen. Amper een km van times square gelegen.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Dear nancywG9633MW,

Thank you for this wonderful 5 Bubble Review! We are pleased to hear you enjoyed your overall stay.

17 februari 2016 beoordeeld

Wàt een hotel in hartje NY! Centraal gelegen - vriendelijk personeel - propere kamers die behoorlijk ruim zijn voor een hotel in NY. Prijsklasse is best OK. Gezellige bar.
Ontbijt hebben wij daar niet genuttigd, daarover kan ik geen info geven.

Kamertip: Zeer centrale ligging voor citytrip NY
  • Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Dear Chantal23nov,

Thank you for this wonderful review and feedback of your recent stay. We are so pleased you enjoyed your room accommodations & our professional staff. Niles NYC is great as they offer breakfast, lunch, dinner, and late night snacks!

We look forward to welcoming you back to the Manhattan NYC on your next trip.

28 november 2015 beoordeeld

Hotel was prima te doen voor een midweek New York. Dicht bij veel bezienswaardigheden, zoals Time Square, Empire State, Rockefeller, Madison Square en Penn Station.

Kamer was ruim met aparte bureautje en volledige zithoek. Wel kleine badkamer met kleine douche.

Prima service bij de lobby!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2015

Dear PaulPels,

Thank you for this awesome review! It sounds like you took advantage of our prime location and got to see some of New York's famous attractions. Our staff always offers the friendliest smile and helping hand to all of our guests.

We hope to see you back at the Manhattan NYC Hotel soon!

Sincerely,

5 januari 2015 beoordeeld

Hotel tegenover Penn station en op een steenworp afstand van Time Square en het Empire State Building. Vriendelijke en zeer hulpvaardige staff. Kamers zijn niet al te groot en erg gehorig. Oordoppen horen bij de kameruitrusting.

Kamertip: Hoger gelegen kamers en de kamers niet aan de straat gelegen zijn rustiger. Suites hebben een klein keukentje; handig voor een ontbijtje.
  • Verbleef: december 2014, reisde met familie