Courtyard New York Manhattan/Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 238 per nacht.

Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 260 per nacht.

Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 200 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 30/07
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 226 per nacht.

Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
26 november 2014 beoordeeld

Het is een goed hotel, gerenoveerd, maar niet met dubbel glas, dat betekend dat het 's nachts lijkt of de brandweer auto naast je bed rijdt. Maar ja, New York. Wij zaten helaas niet zo hoog, 9e verdieping, als je hoger zit is het beter.
Wel super gelegen! To Penn station, en je kan lopen naar Time Square!
Geen ontbijt service, je kan wel ontbijten , maar dat is duur, in NY kan je overal ontbijten, dus geen probleem. Kleine douce, maar ik vindt dat niet zo erg. Kamer was wel erg ruim die wij hadden en erg goed bed, en dat is toch wat je wilt, na lange dagen door NY lopen. WIFI op de kamer erg duur, maar in de lobby gratis.

Kamertip: zo hoog mogelijk!!
  • Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2014

Dear Sophie R,

Thank you for your amazing review! We appreciate the wonderful comments about our staff, we are fortunate to have the greatest people in the industry. Affinia Manhattan is conveniently located across the street from Penn Station and only 3 blocks away from the famous Macy's department store and yes we are an official Macys Thanksgiving Parade Hotel and our guests enjoy 10% off discount year-round.
Please provide details about your room number via private messenger, this way we can inspect the lock and ensure that it is properly functioning.

We look forward to welcome you back here soon!

Regards,
Alex Spektor

29 augustus 2014 beoordeeld

Was niet de eerste keer in dit hotel. Weer gekozen vanwege de ligging. OK, de kamers zijn enigszins aan de kleine kant. Verder prima hotel. Zowel de appartementen als de gewone kamers. Voor een vroege koffie, Starbucks zit aan de overkant van het hotel.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
ASpektor, General Manager van Stewart Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2014

Lieve Theresia L,

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling! Ik heb echt genoten van het lezen over je verblijf bij en wat een geweldige tijd dat je in New York had. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar Affinia Manhattan zeer binnenkort en dank u voor een trouwe gast.

Alex Spektor

14 oktober 2013 beoordeeld

Het Affinia Manhattan is een mooi hotel op een mooie locatie in het centrum van New York City. Het is volledig gerenoveerd en heeft nu een hele nieuwe lobby. Tevens zijn de kamers gerenoveerd en nieuw gemeubileerd. Wij hadden een luxe kamer geboekt, kamer 1809. Het inchecken duurde even, maar verder was het erg goed. Wel had ik online voor een bepaalde datum een package geboekt en hier ook bevestiging op gekregen, echter is het niet op het afgesproken tijdstip geleverd en moest ik er ’s middags achterna bellen. Hierdoor werd mijn verrassing voor mijn vriendin wel verpest. Dit was het enige minpuntje van het hotel. De kamer was mooi en ook groot voor New York, met 2 aparte zithoeken en een aparte studieruimte. De badkamer was echter wel erg klein, de douche was smal en je moet geen overgewicht hebben om hier relaxed te kunnen douchen. Het geluid van de stad is natuurlijk wel aanwezig, maar dat hoort bij de stad New York. Verder was het allemaal goed en ben er zeer tevreden over!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Howard Johnson
14 juli 2013 beoordeeld

Een goed Hotel centraal gelegen tegenover Penn. Station, midden in Manhattan, een goede uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden. Service goed, kamers goed, alleen iets aan de kleine kant, Airco allen in het raam gemonteerd, maken behoorlijk herrie.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
12 juli 2013 beoordeeld

Een week doorgebracht in dit hotel aan de 7th avenue. Geweldige locatie midden in de stad. Veel bezienswaardigheden op loopafstand. Penn station schuin tegenover het hotel. Wij kwamen met de trein van Newark airport. Prima verbinding en als je het even niet weet..vragen. Mensen zijn allemaal behulpzaam. Prima kamer alhoewel we eerst een kleine kamer kregen op de 6de verdieping met een klein bed. Na vragen aan de receptie probleemloos een grotere kamer met 2 grote bedden op de 10de verdieping. Lawaai vd straat is wel een probleem voor het slapen. Vooral de brandweer met de sirenes die aangezet worden als ze een bocht nemen! Dus dat gaat werkelijk de hele nacht door! Tegen de tijd dat je naar huis gaat ben je er aan gewend..Gratis wifi in de lobby was een probleem door de hoeveelheid mensen tegelijk op internet. Midden overdag geen probleem maar dan zijn er weinig mensen in de lobby. Helaas geen gratis wifi op de kamer. Hotel zeer aan te bevelen!

Kamertip: Probeer een kamer te krijgen aan een zijstraat voor je nachtrust. En zo hoog mogelijk. Dit hotel heeft 28 verdiepingen. Ontbijt in hotel geen gebruik van gemaakt omdat er genoeg gelegenheid is om ergens een lekker ontbijtje te nuttigen voor 10 a 15 euro pp.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner