Beoordeeld op 25 juli 2017

We hebben hier 5 nachten geslapen. Voor Europese begrippen zijn de kamers en de bedden erg klein. Queensize is niet in te slapen voor 2 Nederlandse volwassenen. Ze hebben ook kamers met king size bedden en kamers met twee Queen size bedden.
Prima service en de ligging is erg goed tussen 6th en 7th avenue. Nadeel van deze straat is wel dat het verkeer altijd vast staat richting Times Square. Een straat hoger of lager heb je dat probleem minder ivm het eenrichtingsverkeer in de straten, op 46th en 48th street gaat het verkeer van Times Square af.
Het personeel is erg vriendelijk en het restaurant prima. Het ontbijt is karig: scrambled eggs, gebakken aardappels, spek, brood, 3 soorten danish rolls, croissants, pindakaas, 2 soorten jam. Wat cereals en een mand met appels, sinaasappels en bananen. Koffie, thee en sinaasappelsap uit pak. De ontbijtzaal is leuk om te zitten.
Het hotel heeft een zeer populaire rooftopbar waar veel New Yorkers naartoe komen. De kleine lobby staat vaak vol met trendy geklede mensen die willen feesten en wachten in de rij om naar boven te mogen. We vonden het hotel daardoor minder geschikt voor ouderen en gezinnen met kinderen. Je hoort de muziek van de bar ook wel in de kamers, niet heel hard maar wel aanwezig.
Er is gratis wifi maar je moet elke keer weer opnieuw inloggen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Toplocatie, op een steenworp van Times Square. Smaakvolle modern klassieke inrichting. Goede, professionele service. Kleine kamers maar kamers met dubbele bedden zijn beschikbaar. Eenvoudig maar goed ontbijt inbegrepen. Populaire rooftop bar. Sportsbar op straatniveau. Hamburger in restaurant is uitstekend. Prima uitvalsbasis voor Midtown.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 juni 2017

Meteen bij binnenkomst merk je de vriendelijkheid al! En dit bleef alle 5 dagen. Service met een grote S. Van portier, receptioniste tot kamermeisje. Leuke rooftopbar "Haven" (online alvast reserveren!)op de 9e verdieping. Als je jonger dan 21 bent krijg je een bandje om en mag je geen alcohol bestellen (maar je mag er dus wel eten!). Het gratis ontbiijt buffetje (is er geloof ik niet altijd, nu dus wel) bestaat uit toast (zelf toasten), croissantjes en 2 andere soorten zoete broodjes, sap, koffie/thee/ijswater, jam, pindakaas, divers fruit, cereals met melk.
Supercentraal op slechts ca. 80 m van Times Square en 200 m van 5th Avenue gelegen. Lopend naar het theater. Metro halte geel en oranje liggen op ca. 70 m.
We hebben het geweldig gehad! Enig minpuntje was dat we "no view" hadden (op een kale muur) maar we hadden speciaal een rustig gelegen kamer aan de achterkant gevraagd (en die was ook echt heerlijk rustig), dus wellicht lag het daar aan. De kamer is inderdaad niet groot maar alles is er en de stort douche was heerlijk, evenals het matras en dekbed. En lang leve de stille airco en gratis snelle wifi (6e verdieping), dus echt geen klagen hier!!

Kamertip: Wil je rustig slapen? Vraag dan naar een kamer aan de achterzijde van het hotel en niet op de 8e of 9e verdieping ivm de rooftop bar.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 oktober 2016

Hotel ligt op een steenworp afstand van Times Square en metrostation. Dus ideaal om de stad te verkennen. Kamers zijn echter zéér klein. Dat betekent ook kleine bedden en een kleine badkamer. Ontbijt is sober maar goed. Wel een gave rooftop bar.

Kamertip: Neem een kamer op 4e of 5e verdieping. Tussen het geluid van de straat en de muziek van de rooftop bar in
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 juni 2016

Mijn vriend en ik zijn samen voor 8 dagen naar New York geweest. Gedurende deze acht dagen was het Sanctuary hotel onze uitvalbasis. Ik zou dit hotel bij iedereen aanraden die naar New York gaat. Het hotel bevindt zich 1 zijstraat van Times Square, en op beide hoeken zit een metro station. Ik zie veel mensen schrijven over kleine kamers, daar hebben zij gelijk in, maar hoeveel tijd breng je door op de kamer? de kamer was precies groot genoeg om daar 7 nachten te verblijven! Het ontbijt geeft elke gast de keuze uit een aantal kleine gerechtjes, 2 gerechtjes zijn gratis, wil je meer dan zul je moeten bijbetalen, dus wil je een ontbijtbuffet dan is dit hotel niet de juiste plaats voor u. Voor vragen over New York kun je terecht bij de receptie. Zij helpen met de tickets en geven tips over het gebruik van de metro. (een aanrader is een metro kaartje voor 7 dagen te nemen voor 30 dollar. Dan kun je overal zo komen). Wij verbleven onder de rooftopbar, wat wel wat overlast gaf, maar de bar ging op een redelijk tijdstip dicht, waardoor wij toch aan onze welverdiende nachtrust kwamen!

Al met al echt een aanrader voor iedereen!

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterkant van het hotel, dit scheelt in overlast van Times Square.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner