JoLana
Kos Town, Griekenland

Fijn hotel met grote kamers.

4,0 van 5 bollen6 jun 2023 beoordeeld
Schone ruime kamer. De badkamer zou iets groter mogen. Het toilet is onhandig geplaatst. Net hotel, goede bedden. De ligging is perfect. Dichtbij Central Park op 5 min lopen en ook goede loopafstand naar Times Square. Het restaurant is niet goedkoop. Maar genoeg eetgelegenheden in de omgeving. Zeker de moeite waard.
Datum van verblijf: oktober 2022
Kamertip: Hou er rekening mee dat je voor iedere dag borg betaald. Vraag van te voren hoeveel dit is.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
customerrelations@parkcentralny.com, General Manager van Park Central Hotel New York, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 8 jun 2023
Bedankt voor de 4/5 beoordeling, Majojoli!

We zijn blij dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad en onze schone en ruime kamers en toplocatie hebt gewaardeerd. Het is jammer dat je zulke problemen had met onze kamerindeling en eetgelegenheden. We zijn teleurgesteld dat we niet aan uw behoeften konden voldoen en het probleem niet konden oplossen. We houden onszelf aan een hogere standaard. We zullen uw zorgen bespreken terwijl ons team verder gaat.

We streven naar uitmuntendheid, dus we kijken ernaar uit om binnenkort een nog betere ervaring met u te delen!
1.5 km van Park Central Hotel New York
  • Vio.com
1.4 km van Park Central Hotel New York
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 13 september 2022 via mobiele applicatie

Als de ligging belangrijk is dan is dit het perfecte hotel. Alles op loopafstand zowel time square als de metro. Wij hadden een kamer met uitzicht op een binnenplaats/ muur. We vroegen om een andere kamer maar moesten dan behoorlijk bijbetalen. Ontbijt is continental. Lees karig en ook is er geen speciale ruimte hiervoor. Er is echter een mooie ontbijtgelegenheid om de hoek.
Verder was het bed en de badkamer prima. Doordat we aan de binnenkant zaten was het wel rustig en hoorde je geen straat geluiden.

Datum van verblijf: september 2022
Erik Palmer, Owner van Park Central Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2022

Dear A B,

We appreciate you for taking the time to share your review. We appreciate you sharing your experience and hope to have the chance to host you again.

Regards,
Monica Campian
Hotel Manager

Beoordeeld op 22 april 2022

Een prima hotel in een deftige buurt, degelijke kamers en vooral niet extreem gehorig ondanks de locatie. View was top maar de ramen waren wel zo vuil dat je er niet door kon zien en sommige zaken in de kamer laten het er onterecht oud en vies uitzien zoals de beschadigde spiegel in de badkamer. Maar zeker oké vergeleken met eerdere hotels waar we logeerden in NY. Niet alle personeelsleden waren even hartelijk en sociaal maar het grootste deel was oprecht, beleefd, hulpvaardig dus zeker geen klagen over. Zeker Vito bij de receptie deed er alles aan om onze check in en verblijf vlot en aangenaam te laten verlopen. Bedankt daarvoor!

Datum van verblijf: april 2022
Erik Palmer, Owner van Park Central Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2022

Hello LesleyN220,
thank you for providing feedback about your recent stay with us- we truly appreciate the 4/5 rating! We are pleased you enjoyed your stay and hope we can serve as your hosts again!
Yours in Service,
Park Central Operations Team

Beoordeeld op 30 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer goede uitvalsbasis voor Manhattan . Erg goed verzorgd hotel,zeker naar NYC maatstaven.
Badkamer met bad. 2 grote bedden,met 4 hoofdkussen elk. Ontbijt prima,goede koffie, muffins,croissants.
Heel aardige staff. Aanrader.

Datum van verblijf: maart 2022
Erik Palmer, Owner van Park Central Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Hello dorien s,
Yours in Service,
Park Central Operations Team

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie grote kamers .... weinig geluid ook al zit je midden in manhattan maar dan wel op 10e verdieping..... helaas geen uitzicht tenzij je wilt zien hoe personeel in een kantorencomplex werkt. Ander nadeel.... geen ontbijt alleen een mager pakketje Al mwt al 3 sterren geen 4

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
PCH870, General Manager van Park Central Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Dear Criticusdenhaag,

Thank you for sharing your review. We appreciate your honest feedback and would like our TripAdvisor community to know that the experience of not having a view is based on the room category you select. It is true that some of our rooms face the interior courtyard which is not the most ideal, yet those room categories are some of the most quiet rooms in our building. We would enjoy having you return so that you may experience other some of our different room categories. We look forward to welcoming you back in the future.

Best regards,
Erik Palmer
Managing Director.

Beoordeeld op 18 november 2019

Het verblijf in Park Central is ons zeer goed bevallen. Mooie grote kamer, heerlijk zacht bed en badkamer met douche en bad. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken.

We kregen bij de check-in kaartjes waarmee we elke dag koffie, thee, water of sinasappelsap, een muffin/croissant en een stuk fruit op konden halen. Dit is een goed begin van je dag. Vooral in een stad als New York waar je je energie flink nodig bent om de stad te verkennen.

Het hotel bevind zich op 5 minuten loopafstand van Central Park, en de andere kant op is het 5 minuten lopen naar Times Square. 5th Avenue en Madison Avenue waar je heerlijk kan winkelen is ook makkelijk te belopen.

Aan beide kanten van het hotel is er een metrostation op enkele voetstappen afstand. Waardoor je binnen een paar minuten aan de andere kant van de stad bent!

Ik zou iedereen aanraden om een stedentrip te boeken naar New York City, en vervolgens te verblijven in Park Central Hotel!

Datum van verblijf: november 2019
PCH870, Guest Relations Manager van Park Central Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

Dear Rositha H,

We are pleased that you took the time to share your feedback regarding your recent stay with us. I am delighted that you enjoyed your accommodations, the helpfulness of our staff, our location, and received value for your overall experience. Thank you for the recommendation and we look forward to having another opportunity to welcome you back very soon!