Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Sofitel
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 356 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 259 per nacht.

Parker New York(New York)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 399 per nacht.

Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 303 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Novotel
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 296 per nacht.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 220 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 240 per nacht.

Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 220 per nacht.

12 juli 2017 beoordeeld

Paramount ligt op 2 minuten loopafstand van Time Square; prima uitvalsbasis dus om NY te verkennen.
Kamer was schoon; goed sanitair en bedden. TV op kamer.
Grote lobby met WiFi en veel zitplekken.
Prijs/kwaliteit in orde. (dec 2013)

Verbleef: december 2016
Antwoord van management:Gereageerd 14 juli 2017

Dear Guest,

Thanks for your 4/5 review! We're delighted that you had a pleasant stay with us. It's excellent that you could take advantage of our prime location and that you enjoyed our comfortable accommodations. That's what we like to see! We're looking forward to sharing an even better experience with you soon!

Have a lovely day!

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer en bed erg klein, ondanks groter gereserveerd bed. Bijna 1100 euro exclusief vluchten betaald voor vijf nachten in dit hotel, vier ochtenden niet kunnen douchen, er was geen warm, of zelfs helemaal geen water. Op de dag van vertrek werd er 's morgens een eindfactuur van 136 dollar facilityfee onder de deur door geschoven, dit bedrag werd na beklag bij de receptie te hebben gedaan kwijtgescholden. Al met al een redelijk hotel, niet bijzonder en niet zoals verwacht.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
31 oktober 2016 beoordeeld

De bedden waren goed en het hotel is heel centraal gelegen, vlakbij times square van waar veel metrolijnen vertrekken. Ik heb geen last gehad van geluidsoverlast van buiten. De lobby en de gangen van het hotel zijn erg donker en de badkamer viel tegen. Lage waterdruk in de douche en een lekkende kraan.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt via Secret Escapes. Prima plek om te verblijven. Lobby van hotel sfeervol ingericht ( beetje donker ) met muziek. Vriendelijk personeel. Kamer met queensize bed wat aan de kleine kant maar verder prima en schoon. Kan hier en daar wel een verfje gebruiken. Hotel gelegen vlak bij Times Square maar in principe weinig last van de drukte. Prima prijs kwaliteit verhouding. Wel zonder ontbijt maar dat kan in NY op bijna iedere hoek.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen: de ligging is echt uitstekend! Als uitvalsbasis naar een groot aantal bezienswaardigheden is het hotel perfect. De accommodatie zelf beoordeel ik op zijn hoogst als matig. De vier sterren kwalificatie verdient het absoluut niet!!! Onze kamer, de "Broadway classic" was echt lachwekkend klein. Wellicht dat de andere, dure kamers wel groter zijn en meer luxe uitstralen maar dit was wel heel klein. Ook de airconditioning was bijzonder lawaaiig en je kon hem niet stil zetten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar alle service kost extra geld. Zelfs het bewaren van de bagage kost twee dollar per koffer/tas. Al met al is het hotel een perfecte uitvalsbasis maar een plek waar je zeker niet te veel tijd moet doorbrengen. Gelukkig hoeft dat ook niet in New York wat een geweldige stad!! Het is in mijn optiek het geld bij lange na niet waard.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie