“Prima uitvalsbasis”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Paramount Hotel Times Square New York
Beoordeeld als nr. 404 van 473 hotels in New York
12 juli 2017 beoordeeld

Paramount ligt op 2 minuten loopafstand van Time Square; prima uitvalsbasis dus om NY te verkennen.
Kamer was schoon; goed sanitair en bedden. TV op kamer.
Grote lobby met WiFi en veel zitplekken.
Prijs/kwaliteit in orde. (dec 2013)

Verbleef: December, 2016
Antwoord van management:Gereageerd 14 juli 2017

Dear Guest,

Thanks for your 4/5 review! We're delighted that you had a pleasant stay with us. It's excellent that you could take advantage of our prime location and that you enjoyed our comfortable accommodations. That's what we like to see! We're looking forward to sharing an even better experience with you soon!

Have a lovely day!

4 januari 2017 beoordeeld

Wij zijn 3 keer naar New York geweest en hebben alle keren gekozen voor dit hotel. Absolute pluspunt is de ligging. Je loopt de straat uit en staat op Times Square en de metrolijnen zijn ook vlakbij. De kamer is niet groot maar als je in NY bent wil je toch graag de hele dag de stad beleven? Onze ervaring met de schoonmaak, de badkamer en het personeel is goed. Natuurlijk is er ook een minpunt te noemen. De lobby, gangen en de lounge waren echt te donker. De prijs is redelijk. Wat ons betreft is dit hotel een aanrader.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer en bed erg klein, ondanks groter gereserveerd bed. Bijna 1100 euro exclusief vluchten betaald voor vijf nachten in dit hotel, vier ochtenden niet kunnen douchen, er was geen warm, of zelfs helemaal geen water. Op de dag van vertrek werd er 's morgens een eindfactuur van 136 dollar facilityfee onder de deur door geschoven, dit bedrag werd na beklag bij de receptie te hebben gedaan kwijtgescholden. Al met al een redelijk hotel, niet bijzonder en niet zoals verwacht.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
31 oktober 2016 beoordeeld

De bedden waren goed en het hotel is heel centraal gelegen, vlakbij times square van waar veel metrolijnen vertrekken. Ik heb geen last gehad van geluidsoverlast van buiten. De lobby en de gangen van het hotel zijn erg donker en de badkamer viel tegen. Lage waterdruk in de douche en een lekkende kraan.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt via Secret Escapes. Prima plek om te verblijven. Lobby van hotel sfeervol ingericht ( beetje donker ) met muziek. Vriendelijk personeel. Kamer met queensize bed wat aan de kleine kant maar verder prima en schoon. Kan hier en daar wel een verfje gebruiken. Hotel gelegen vlak bij Times Square maar in principe weinig last van de drukte. Prima prijs kwaliteit verhouding. Wel zonder ontbijt maar dat kan in NY op bijna iedere hoek.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen: de ligging is echt uitstekend! Als uitvalsbasis naar een groot aantal bezienswaardigheden is het hotel perfect. De accommodatie zelf beoordeel ik op zijn hoogst als matig. De vier sterren kwalificatie verdient het absoluut niet!!! Onze kamer, de "Broadway classic" was echt lachwekkend klein. Wellicht dat de andere, dure kamers wel groter zijn en meer luxe uitstralen maar dit was wel heel klein. Ook de airconditioning was bijzonder lawaaiig en je kon hem niet stil zetten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar alle service kost extra geld. Zelfs het bewaren van de bagage kost twee dollar per koffer/tas. Al met al is het hotel een perfecte uitvalsbasis maar een plek waar je zeker niet te veel tijd moet doorbrengen. Gelukkig hoeft dat ook niet in New York wat een geweldige stad!! Het is in mijn optiek het geld bij lange na niet waard.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
26 augustus 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt vlakbij Times square dat is ideaal. Wij waren met de auto en de parkeergarage zit ernaast. Wel prijzig, $ 56,00 p/'n. De kamers zijn klein. Eerst een kamer met Queen bed dat ging nog maar omdat de airco daar niet werkte kregen we een andere kamer met een nog kleiner 2persoonsbed, ongeveer 1,20 'm breed. Hoe lager je zit hoe meer lawaai van straat. Vlakbij alle theaters en de opstapplaatsen voor de hop on hop off bus. Wel behulpzaam personeel.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben minder straat lawaai
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in New York bekeken
Park Central Hotel New York
nr. 276 van 473 in New York
5.068 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Paramount Hotel Times Square New York geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Paramount Hotel Times Square New York

Adres: 235 W 46th Street, Between Broadway & 8th Avenue, New York, NY 10036-1409
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > New York > New York > Midtown , Times Square / Theater District , Manhattan
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 227 luxe hotel in New York
Prijsklasse: € 99 - € 312 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Paramount Hotel Times Square New York 4*
Aantal kamers: 597
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Paramount Hotel Times Square New York met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Paramount New York City
Paramount Hotel Nyc
Paramount Hotel New York City
New York City Paramount

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?