Bianca W
Puttershoek, Nederland

Prima hotel met slechte WiFi

4,0 van 5 bollen29 nov 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Fantastisch groot en gunstig gelegen hotel. Schone en ruime kamers! Vriendelijk personeel. Echter geen WiFi in de kamer. DIV keren voor gebeld en gevraagd bij de receptie. Uiteindelijk telefoon nummer gekregen van ict moeten we zelf maar bellen. Dit laatste lijkt me meer stukje service dus niet gedaan.
Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 29 nov 2022
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review met ons te delen, BiancaW223.

We zijn blij om te horen dat je zo'n geweldige ervaring bij ons hebt gehad en dat je hebt genoten van ons ruime hotel, toplocatie, schone kamers en vriendelijk personeel. We geven om de tevredenheid van onze gasten, dus we stellen het op prijs dat u ons laat weten wat we kunnen doen om uw verblijf perfect te maken. We zullen ervoor zorgen dat we uw feedback over onze internettoegang doorgeven aan ons team.

We kijken ernaar uit om binnenkort een nog aangenamere ervaring met u te delen.

• Moxy Hotels
  • travelup.com
1.5 km van Crowne Plaza Times Square Manhattan, an IHG Hotel
Meer hotels in New York bekijken
Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

Hotel heeft een perfecte ligging! Tussen een aantal theaters in en midden op Times
Square. Kamers wat verouderd en niet super goed onderhouden wat jammer was (los handvat bij een kast, gordijnen die niet helemaal dicht gingen, bad wat beschadigingen had) Verder wel schoon en fantastische bedden! We zaten op de 40ste verdieping en hadden uitzicht op Times Square.

Helaas had dit hotel geen mini bar wat meestal wel is bij een 4 sterren hotel.

Qua locatie dus perfect maar de kamers zijn niet wat ik gewend ben van Crowne Plaza (heb er meerdere bezocht oa in Berlijn en California)

Datum van verblijf: januari 2020
CrownePlazaTimesSq, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Times Square Manhattan, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Bedankt voor de prachtige recensie, Lizzy G!

Het is fantastisch dat je zo'n heerlijke ervaring hebt gehad in Crowne Plaza Times Square Manhattan. We zijn heel blij dat je hebt genoten van onze toplocatie en de nabijheid van zoveel van de beste attracties van de stad. Dat is wat we graag zien! We kijken ernaar uit om binnenkort nog een geweldige ervaring met je te delen!

Heb een mooie dag!

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is werkelijk fantastisch gelegen midden op Times Square. De kamers zijn super ruim, zeker voor New York begrippen. De bedden liggen prima. Hoge standaard, schoon, gastvrij. Vanuit het hotel bent u snel bij alle mooie attracties die deze stad te bieden heeft.

Datum van verblijf: januari 2019
CrownePlazaTimesSq, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Times Square Manhattan, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Bedankt voor het delen van de geweldige review met ons, theov798!

We zijn blij om te horen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad in Crowne Plaza Times Square Manhattan. Het is geweldig om te weten dat je onze fantastische locatie en onze ruime en schone accommodaties op prijs hebt gesteld. We streven ernaar om een onvergetelijke ervaring voor elk van onze gasten te creëren en we zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van je tijd bij ons.

We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen de volgende keer dat je in de stad bent. Nogmaals bedankt dat je ons je feedback hebt gegeven. Heb een uitstekende dag!

Beoordeeld op 12 november 2019 via mobiele applicatie

Voor ons als stel en als gezin een hotel waar we al 11 jaar graag naar terug keren.
Niet vanwege de luxe kamers, of het geweldige ontbijtbuffet, maar puur vanwege de ligging. Centraal gelegen, aan Broadway en dicht bij Times Square.

Datum van verblijf: november 2019
CrownePlazaTimesSq, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Times Square Manhattan, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Mulțumesc pentru recenzia fantastică, Mario!

Suntem fericiți că v-ați bucurat atât de mult cu noi la Crowne Plaza Times Square Manhattan! Ne pasă profund de fericirea și satisfacția oaspeților noștri, așa că este excelent că ați aprecia locația noastră primordială. Ne place să ne vedem oaspeții profită de proximitatea noastră cu atâtea atracții minunate.

Așteptăm cu nerăbdare să vă găzduim din nou în curând! Să ai o zi minunată!

Beoordeeld op 25 maart 2019 via mobiele applicatie

Het ligt dicht bij Times Square en Broadway!
Groot hotel maar prima kamer en service. Prachtig uitzicht op de kamers. Goede bedden. We kregen een voucher voor een welkomstdrankje voor in de bar. Voldoende elektra punten in de kamer. Met ov prima te doen!

Datum van verblijf: maart 2019
CrownePlazaTimesSq, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Times Square Manhattan, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Bedankt voor de geweldige recensie, Brigitte!

Het is geweldig dat je zo veel plezier hebt gehad aan je tijd! We zijn blij dat u onze gunstige locatie met zijn adembenemende uitzichten op prijs stelt. We delen graag onze adembenemende bezienswaardigheden met onze gasten en uw lof vertelt ons dat we slagen! We kijken er naar uit om je binnenkort weer te mogen verwelkomen voor nog een uitstekende ervaring!

Fijne dag!

Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

New York "The city that never sleeps" beleef je eigenlijk alleen maar op Times Square, altijd rumoer en altijd mensen. Laat dit hotel zich daar nu precies bevinden. Prefect gelegen aan Times Square is dit ook nog eens een mooi en keurig hotel met erg vriendelijk personeel. De migelijkheden voor ontbijt en lunch zou nog wat kunnen verbeteren maar ook dat mis je eigenlijk.niet omdat alles er in de buurt zit.
Absoluut een aanrader..

Datum van verblijf: september 2018
CrownePlazaTimesSq, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Times Square Manhattan, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Bedankt voor de 4/5 recensie, John!

We zijn heel blij om te horen dat je een geweldige ervaring bij ons hebt gehad! Het is geweldig dat je van onze toplocatie hield, samen met ons attente personeel! We hopen dat u binnenkort weer terug bent om een ​​nog positievere ervaring met u te delen.

Een fijne dag verder!