“Prima verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Life Hotel
Beoordeeld als nr. 318 van 470 hotels in New York
7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft een super ligging. 300 meter van Broadway en 30 min van time square.
Ontbijt moet je niet te veel van voorstellen en je moet er op tijd bij zijn als je van kiezen houd. Anders zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt om een heerlijk ontbijt te eten. Kamer netjes en schoon en vriendelijk personeel. Hotel is zeker aan te raden.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Maribel V, Manager van Life Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016

Dear Vakantieganger109
Thank you for choosing Herald Square Hotel and for your review, your feedback is important to us. We are pleased to know you enjoyed your time with us and that our facilities were the perfect accommodation to you within your stay at our hotel.Our main priority is to be able to offer a very well- maintained and comfortable atmosphere. Our location is a great one. Close to Empire State Building, Macy's, Flatiron Building, and much !.It definitely a great perk to stay in the heart of Midtown Manhattan. Our neighborhood is not only convenient but also very entertaining and exciting.When you come down to NYC again we would love to have you at our hotel. Please do not hesitate to joins us and reach out to us for future stay arrangements, my email is farieza@heraldsquarehotel.com. Thank you once again for staying with us and we hope to see you again soon!.

Best Regards
Farieza T

6 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel; lekker stil alhoewel op 31e straat net onder empire state building. Erg aardige receptie en schone nette kamers, niet groot maar wel schoon en heerlijk bed! Lekkere schone en nieuwe handdoeken en een heerlijke douche! Kortom; echt een aanrader dit hotel. Ontbijten doe je aan het eind van de straat bij "bread and butter"

Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
Maribel V, Manager van Life Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Goedemorgen
Dank u voor het kiezen van ons hotel, ik ben erg blij om te horen van uw verblijf was leuk. we hopen dat u plukken ons hotel om te verblijven weer zouden we graag aan u.

23 september 2015 beoordeeld

Goed hotel, gekozen op basis van locatie en prijs. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer, deze had een goede badkamer, 2-persoonsbed, tv en airco. Nadeel is het gebrek aan uitzicht. Uitstekende locatie, dichtbij Penn Station en de subway, veel bezienswaardigheden op loopafstand (Empire State Building, Times Square, Rockefeller Center).

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
Maribel V, Manager van Life Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Hello Trecka,

Thank you for taking the time to write your review. Our hotel is conveniently located near many of NYC's highlights and easily accessed by many forms of transportation. I am glad you were able to enjoy our renovated room and we hope to continue renovating as we go. Due to being one of the shorter kids on the block we don't boast a city view, then a gain some prefer being away from city sounds.
Wishing you very pleasant and safe travels.
Maribel

18 juni 2015 beoordeeld

Wij kozen dit kleinschalige hotel door de ligging en de gunstige prijs. De kamer was netjes maar klein. Voor New York echter prima. Het hotel was schoon. De ontvangst was zakelijk en efficiënt maar niet bijzonder vriendelijk. Prijs/kwaliteit uitstekend voor New York. Zeer centraal gelegen. Je kunt vanaf Newark met de trein naar Penn station en dan 500 meter lopen. 10 minuten van Times Square en dichtbij subway. Er is geen ontbijt maar wel gratis koffie in de foyer. Wij zouden zeker weer voor dit hotel kiezen als wij in New York zijn.

Kamertip: zo hoog mogelijk
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
22 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn simpel hotel, wij hadden een gerenoveerde kamer 116. Deze was groot en had een mooie badkamer.
Het queensize bed sliep prima.
Het enigste nadeel was dat we geen uitzicht hadden, de ramen keken uit op een schacht.
Lekkere ontbijt gelegenheden net om de hoek.

Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
25 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 6 nachten in een gerenoveerde kamer. Kamer was erg schoon en de lokatie is helemaal geweldig. Iedere ochtend hebben wij ontbeten wij Bread & Butter om de hoek. Mochten we ooit weer naar NYC gaan, dan gaan we zeker weer naar dit hotel!

Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
7 augustus 2014 beoordeeld

Dit kleine hotel ligt op ca. 6 minuten lopen van het Penn treinstation aan de 31ste straat, vlakbij Broadway en niet ver van Times square en Victorias Secret (hoek Broadway en 34 straat). Het hotel heeft in de ochtend (en eind van de middag) gratis koffie en een kleine lounge waar je kan ontbijten (zelf broodjes kopen, bijv. bij hele goede bakkerijen in de Koreaanse straat, een blok achter het hotel (32ste straat).

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in New York bekeken
MADE Hotel
nr. 273 van 470 in New York
74 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Life Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Life Hotel

Stijl hotel:
Nr. 201 luxe hotel in New York
Nr. 231 romantisch hotel in New York
Nr. 234 familiehotel in New York
Prijsklasse: € 143 - € 397 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Life Hotel 4*
Aantal kamers: 98
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Sabre Hospitality Solutions, Expedia, Booking.com, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Life Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Herald Square
Herald Square Hotel New York

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?