Geen aanbetaling vereist
Expedia.comUS$ 358
travelup.comUS$ 827
Hyatt.comUS$ 358
Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer een kamer geboekt in dit Hotel.
Deze keer een 4 persoons de luxe kamer.
Het formaat van de kamer viel ontzettend tegen vergeleken met de dagprijs. € 500,- +
Voelen ons echt een beetje bestolen.
Kabouter badkamer.
Zeker niet niet wat wij gewend zijn van Grand Hyatt.
Konden wel gebruikmaken van de Club op de 16e etage wat erg handig is voor een hapje of drankje.
Ondanks super handige ligging de volgende maar een ander hotel proberen.
Ben zeker niet naïef. New York is duur, ik weet het. Maar dit slaat nergens op. Rip Off !

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Super goede locatie, groot en massaal maar wel met goede service. Er is een supermarkt waar je heel laat in de avond zelfs nog een warme pizza kunt bestellen. Ideaal bij late aankomst. Vriendelijke portiers, een taxi is zo voor je geroepen.
Kamers zijn niet groot maar wel van alle gemakken voorzien. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in, ik kom zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2018
Management_Team_365, Manager van Hyatt Grand Central New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Hello dokkie15,

It was a pleasure to welcome you to New York City, and we thank you for sharing such a lovely review. We are thrilled that we could make you feel so welcome and have added to the happy memories of your time in the City. It is always a treat to know that we have made a new friend, we hope that it won't be too long before your travels bring you back to us.

Beoordeeld op 23 juli 2018

Uitstekende locatie, prima service, goede kwaliteit, zeer groot hotel. Het hotel ligt middenin Manhatten aan 42d Street op loopopstand van theaters, stations, Times Square, Central Park, kantoren in de buurt van Grand Central. Prima hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Management-Team-360, Manager van Hyatt Grand Central New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Greetings Michael V,

We are delighted to have been your hotel of choice and are thrilled that we could help add to the wonderful memories of your time in NYC. Thank you for providing such a warm review, your appreciation of our welcoming hospitality is a delight to us all. We hope you will join us again when your travels next bring you back this way.

Beoordeeld op 7 juni 2018

Groot hotel met goede voorzieningen en kamers die schoon en stil zijn. Ligging is net naast Grand Central Station. Keurig hotel, niet heel bijzonder. Personeel is behulpzaam. Kamers zijn degelijk ingericht, bedden zijn goed.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Management_Team_365, Manager van Hyatt Grand Central New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2018

Greetings EvdSan,

We are so glad that you enjoyed our welcoming hospitality and were so happy during your stay as we understand the importance of having a comfortable space to relax and recharge after a day in the City. As you discovered, our enviable location right in the heart of Midtown affords our guests with extremely convenient access navigating around the many sights of the city. We hope we can now count on you as a returning friend when your travels next bring you back this way.

Beoordeeld op 20 mei 2018

We hadden een kamer op de 33ste etage met cityview. Ruime kamer, schoon en goede badkamer. We waren er om 13 uur en konden gelukkig meteen inchecken.
Tevens clublounge acces. Erg goed. Dakterras op de 16de etage. Uitgebreid ontbijt, non alcoholische dranken gratis en wijn e.d. voor de helft van de prijs. Ook van 17-22 uur veel hapjes en lekkers. We voelden ons VIPs. Via het hotel een gang door en je stond in Grand central station en kon de metro nemen. Het management maakte dat we ons erg welkom voelden. Het uitchecken ging snel. Ik kom zeker terug!

Kamertip: Vraag een hoog gelegen kamer
Datum van verblijf: mei 2018
Management_Team_365, General Manager van Hyatt Grand Central New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Dear marjol1960,

It is always a treat for us all when we know we have made a new friend! We were delighted to read your outstanding review and so happy to know how much you enjoyed your time with us. It is our goal to make all of our guests feel like VIPs and we are thrilled that the treats to be found in the Grand Club lounge were so appreciated. We hope that it will not be too long before your travels bring you back again to us.

John Schafer
General Manager