Sofitel New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Sofitel
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 363 per nacht.

Millennium Broadway New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Parker New York(New York)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 404 per nacht.

• Zwembad
The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Novotel New York Times Square(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Novotel
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 285 per nacht.

YOTEL New York(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 236 per nacht.

Blue Moon Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Pod 51 Hotel(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 222 per nacht.

Residence Inn New York Manhattan / Midtown East(New York)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
16 juni 2017 beoordeeld

Het is een zakelijk hotel op een prima locatie. Het hotel bevindt zich naast het Grand Central Station, makkelijk ivm openbaar vervoer. Je kunt naar bv Times Square, 5th Ave en Central Park zijn ook lopend goed te doen. Nette schone kamer. De kamer lag op de 30e etage, tegen extra betaling konden we een upgrade krijgen voor een kamer met een grotere badkamer. Dit hebben we niet gedaan, kamer én badkamer was helemaal prima voor de 3 nachten die we er (mn om te slapen) verbleven.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
6 juni 2017 beoordeeld

Fijn hotel, we zijn goed ontvangen.De kamer was uitgerust met bad en douche, twee lavabo's. we zaten op de 28e verdieping, prachtig zicht zo hoog .Het hotel ligt vlak bij het station, je kan overal naartoe met de metro, trein of taxi's.De lobby was enorm groot,mooi en modern, met een kleine waterval.
Fijn om te verblijven.

Kamertip: hoe hoger hoe beter
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8 januari 2017 beoordeeld

Redelijk hotel. Het hotel is groot en het is dan ook weinig persoonlijk. Eten is prima en de bedden schoon. Kamers en hotel zijn oud. Schimmel in de doucherukmte is jammer. Dat hoeft nl niet. Als je buiten komt zijn er veel zwervers en mensen die om geld of sigaretten komen vragen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
5 januari 2017 beoordeeld

Ik ben er nu 5 x geweest, en 1 ding staat vast; we verblijven in het Grand Hyatt. Vanuit de lobby loop je zo Grand Central station in. Van daaruit ben je zo op elke plek in Manhattan. Maar omdat je op 42nd str/ 5th Av zit loop je ook binnen een kwartier naar tal van bezienswaardigheden zoals Broadway en Empire state. Echt uitstekend hotel met fantastische voorzieningen en de lobby is echt een bezienswaardigheid!

Kamertip: Probeer te boeken incl ontbijt. Is super en kost los veel meer!
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld

Naast grand central station is deze hotel perfect gesitueerd. In het midden van manahattan, naast belangrijke metrolijnen en tal van kleine eetgelegenheden. Grote kamers, mooi ingericht en proper, vriendelijke personeel. Enige minpunt: acoustische isolatie, kan beter.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie